05:58|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 13 دی 1396 - 22:17
کد خبر: 8072
بهادری در گفت و گو با باریش :

فضای باز در کشور برای بیان اعتراضات مردم باید فراهم شود

در سراسر دنیا،کشور ایران دارای دشمنانی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی است که همواره در حال دشمنی با کشور و مردم ایران هستند .
فضای باز در کشور برای بیان اعتراضات مردم باید فراهم شود

هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز گفت: متاسفانه در طی چند روز اخیر در کشور اعتراضات و اغتشاشات بایکدیگر درهم آمیخته و سبب ایجاد ناامنی و اغتشاش در برخی نقاط کشور شد وجود یکسری نارضایتی ها در بین اقشار مردم امری طبیعی است و هرگز امکان جلب رضایت تمام اقشار از صنف های مختلف به طور مطلق وجود ندارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: در جریان اعتراضات صورت گرفته طی روزهای پیش، روش بیان نارضایتی ها در جامعه از سوی گروه های معترض مناسب نبود زیرا روش اعتراضات خیابانی بدون مجوزمورد استفاده دشمن قرار می گیرد و دشمن تمام تلاش خود را برای سو دادن به این تظاهرات بنابر اهداف خود استفاده می کند.

بهادری در خصوص دشمنان جمهوری اسلامی ایران در دنیا افزود: در سراسر دنیا،کشور ایران دارای دشمنانی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی است که همواره در حال دشمنی با کشور و مردم ایران هستند و هدف عمده این دشمنان ضدیت با نظام و اسلام است و مردم شریف ایران هرگز نباید به بیگانگان اجازه دهند تا به اهداف ضد اسلامی خود سبب تزلزل و ایجاد ناامنی در کشورمان شوند.

وی با اشاره به اینکه اعتراض حق مردم است تاکید کرد: مردم باید مشکلات خود را در هر زمینه ای که وجود دارد  بیان و به گوش مسولان برسانند ولی در بیان اعتراض و مشکل خود بهتراست از طریق و روش های قانونی اقدام نمایند تا سبب دسیسه چینی دشمنان از این شرایط نشوند؛از سویی در کشور باید زمینه ای برای بیان اعتراضات و نارضایتی های مردم باشد و در کشور نیز فضای باز برای بیان نظرات و انتقادات مردم حاکم شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید