08:12|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 09 دی 1396 - 21:49
کد خبر: 8038

تحقیقات کاربردی برنامه ریزی شده و هدفمند از مقتضیات توسعه در صنعت برق است

با توجه به بروز بحران های گریبانگیر بخصوص موضوع ریزگردها و پائین رفتن سطح آب دریاچه ارومیه، نتایج حاصل از تحقیقات هدفدار و برنامه ریزی شده در گذر از بحران تاثیر گذار خواهد بود.

تحقیقات کاربردی برنامه ریزی شده و هدفمند از مقتضیات توسعه در صنعت برق است

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ در جلسه کمیته تحقیقات شرکت که با حضور مدیر کل دفتر تحقیقات و فناوری ها و مدیر دفتر استانداردهای شرکت توانیر برگزار شد، مهندس اکبر حسن بکلو مدیر عامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: تعیین اولویت های توسعه تحقیقات برای کشورهای کمتر توسعه یافته که به لحاظ محدودیت منابع قادر به سرمایه گذاری گسترده در این زمینه نمی باشند اهمیت بسزایی دارد.

حسن بکلو افزود: تعیین استراتژی تحقیقات در صنعت برق بر مبنای شناسایی دقیق فعالیت ها، مسائل، مشکلات و محدودیت ها و اهداف و برنامه ها و سوق دادن آنها به سوی اثر بخش در امور اولویت دار است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به بروز بحران های گریبانگیر بخصوص موضوع ریزگردها و پائین رفتن سطح آب دریاچه ارومیه، نتایج حاصل از تحقیقات هدفدار و برنامه ریزی شده در گذر از بحران تاثیر گذار خواهد بود.

وی با ابراز خرسندی از استقبال خوب پژوهشگران از اولویت های تحقیقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان در سال جاری، انجام دو پروژه ارزشمند (دستگاه آشکارساز انشعاب غیرمجاز از کابل سرویس مشترکان برق فشار ضعیف و مسیر یاب کابل) و (تهیه و شناسایی روغن های ترانسفورماتور سنتزی بر پایه پل استری) را از دستاوردهای این شرکت در حوزه تحقیقات برشمرد.

بنابراین گزارش در این جلسه معاون پژوهشی دانشگاه آزاد ارومیه، مدیران دفاتر ارتباط با صنعت دانشگاه ارومیه، دانشگاه صنعتی ارومیه و محققین پروژه های اجرایی حوزه تحقیقات در سالجاری نیز حضور داشتند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید