06:03|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 08 دی 1396 - 17:57
کد خبر: 8025

9 دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

روز ۹ دی ماه سال ۸۸ روز مردم انقلابی، متعهد و وفادار به ولایت فقیه در حرکت خود جوش مردمی در مقابله با فتنه و فتنه گران ایستادند و با حضور میلیونی خود به همگان نشان دادند که مردم ایران با سلایق مختلف در اصول اسلامی و پایبندی به ولایت فقیه هم نظر و هم راستا هستند و با تمام وجود از کیان انقلاب اسلامی ایران حمایت و به هیچ تجاوز گری اجازه توهین و جسارت به مقدسات خود را به هیچ وجه نمی دهند.

9 دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز؛نظام جمهوری اسلامی ایران که برپایه ولایت فقیه و حضور خود جوش مردمی استوار است و با عزم و اراده دینی به راه خود ادامه می دهد در مسیر خود هرگز از بدخواهی دشمنان و دسیسه استکبار مصون نبوده است.

دشمنان اسلام در هر برهه از تاریخ همواره در تلاش بودند که به طرق مختلف انقلاب را مورد هجمه خود قرار دهند ولی رهبری با درایت و مردم بصیر و بیدار جمهوری اسلامی ایران هرگز چنین اجازه ای به بدخواهان نداده اند به اوج بد خواهی و دسیسه دشمنان در سالهای اخیر می توان به فتنه های رخ داده در سال ۸۸ اشاره کرد سالی که در آن افراد اجین شده داخلی با هدایت استعمار با گستاخی هدفمند، جسارت به قرآن، مراسم عزاداری امام حسین(ع) آحاد ملت ایران را متالم و خشمگین کردند.

اغتشاشات سال ۸۸ که در ظاهر بر مبنای ادعای تقلب در انتخابات بود در باطن هدف براندازی نظام انقلاب اسلامی ایران را دنبال می کرد و در این راه از هیچ ابزار و تلاشی کوتاهی نکرد.

روز ۹ دی ماه سال ۸۸ روز مردم انقلابی، متعهد و وفادار به ولایت فقیه در حرکت خود جوش مردمی در مقابله فتنه فتنه گران ایستادند و با حضور میلیونی خود به همگان نشان دادند که مردم ایران با سلایق مختلف در اصول اسلامی و پایبندی به ولایت فقیه هم نظر و هم راستا هستند و با تمام وجود از کیان انقلاب اسلامی ایران حمایت می کنند و به هیچ تجاوز گری اجازه توهین و جسارت به مقدسات خود را به هیچ وجه نمی دهند.

همانگونه که در بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی مشهود است دو عنصر حضور گسترده مردمی و ایمان دینی مردم بود که جواب دندان شکنی به دشمنان ولایت فقیه و انقلاب داد تا همگان بدانند که مردم شریف ایران هرگز از پایبندی خود به اسلام و انقلاب کوتاه نمی آیند. در همین راستا هر ساله ۹ دی در کشور گرامی داشته می شود و از آن به روز بصیرت مردمی یاد می شود.

در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع حماسه 9 دیماه پایگاه خبری باریش نیوز طی روز های گذشته به مصاحبه با محوریت 9 دیماه پرداخت که چکیده ای از این مصاحبه ها در ذیل اشاره شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد موسوی امام جمعه سلماس  گفت: ایمان، اتحاد و بصیرت 3 مشخصه مهم و اساسی حماسه 9 می باشند که باعث شدند که با حضور 40 میلیون ایرانی در سرتاسر کشور بقای نظام و انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را بار دیگر با عزت و افتخار به رخ جهانیان کشیدند

حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد:  اینان در مسیر ضدیت نظام اسلامی و براندازی نظام کارهاشان را گسترش و ادامه دادند لذا وقتی که مردم شریف ایران متوجه این امر شدند به طور خود جوش در روز 9 دی در راهپیمایی خیابانی فتنه را محکوم کردند و همین حضور میلیونی مردم، دوست داران انقلاب  و رهبری را دلگرم کرد دشمنان انقلاب بیش از گذشته خشمگین شدند و به وضوح دیدند که ریشه های انقلاب قوی تر از این است که بخواهند کاری از پیش ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین عیسی برادری امام جمعه شهرستان تکاب گفت: روز 9 دی روز بسیار مهمی در تاریخ جمهوری اسلامی و از آن به عنوان روز بصیرت یاد می‌شود چرا که خود مردم به افکار ضد اسلامی و ولایت دشمنان مقابله و نشان دادند اسلام و ولایت فقیه خواسته اصلی آنها است ، هر کسی با هر پشتوانه ای اگر راهش از راه ولایت و اساس نظام بیراه شود با آن خواهند جنگید.

هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  گفت: 9 دی ماه تجدید میثاق مردم ایران با ارزش های اساسی نظام است، ملت ایران زمانیکه فتنه و بی حرمتی اغتشاشگران در عاشورای سال 88 را دیدند و به وضوح تجاوز افراد فتنه گر به مرزهای  اعتقادی را مشاهده کردند مردم دیگر تاب نیاوردند و به صورت خود جوش وارد عرصه شدند. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید