18:01|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 01 دی 1396 - 19:21
کد خبر: 7975

مواقع بحرانی شهرداری در داخل و راهداری درخارج از شهر آماده خدمت رسانی به مردم است

جلسه مدیریت بحران شهرستان ارومیه به ریاست فرمانداری در 4 جلسه برگزارشده و همچنین در هر کدام از بخش های تابع شهرستان برابر مصوبات توسط بخشداری بعنوان رسیدگی به بحران بخشها نیز جلسات مربوطه تشکیل گردیده است.

مواقع بحرانی شهرداری در داخل و راهداری درخارج از شهر آماده خدمت رسانی به مردم است

عباس حسن خانی فرماندار ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص آمادگی مواجه با بحران های احتمالی در فصل زمستان گفت: جلسه مدیریت بحران شهرستان ارومیه به ریاست فرمانداری در 4 جلسه برگزارشده و همچنین در هر کدام از بخش های تابع شهرستان برابر مصوبات توسط بخشداری بعنوان رسیدگی به بحران بخشها نیز جلسات مربوطه تشکیل گردیده است.

 فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه متناسب با شرح وظایف هرکدام از دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تقسیم کار صورت گرفته است  ادامه داد: در محدوده داخل شهر ارومیه اقداماتی توسط شهرداری پیش بینی و انجام خواهد گرفت و در خارج از شهر ارومیه نیز در قالب جاده های اصلی و فرعی توسط راهداری شهرستان اقدام خواهد شد و در موارد مختلف از جمله راهها ،سوخت، انرژی، بهداشتی، غذایی و غیره پیش بینی های لازم بعمل آمده است.

حسن خانی در ادامه اظهار کرد: همچنین در این راستا تجهیزات و ماشین آلات دهیاری های شهرستان با هماهنگی بخشداردر سطح روستاها وهمکاری باراهداری در جهت تسهیل عبور ومرور برفی روبی اقدام ضمنا لیست روستاهای صعب العبور نیز احصا و جهت پیش  بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد:اطلاعات مربوط به بانوان و بیماران خاص مقرر شده  واز طریق مرکز بهداشت شهرستان ارومیه احصا و پیش بینی های لازم انجام گیرد

پایگاه های فوریت های پزشکی در خارج از شهر ارومیه و پایگاه های امداد جاده ای هلال احمر نیز آماده خدمات رسانی می باشند و هماهنگی های لازم جهت اسکان اضطراری صورت گرفته است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید