20:22|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 01 دی 1396 - 18:24
کد خبر: 7974

روابط بر ضوابط حاکم شده است/ورزشکاران آذربایجان غربی بیشترین مدال‌ها را در مسابقات ترکیه کسب کردند

متاسفانه روابط بر ضوابط حاکم شده است، هیچکدام از این ورزشکاران نیاز مالی ندارند اما بدون شک اهداء تنها یک تقدیر نامه تاثیر بسزایی در روحیه ورزشکاران دارد.

روابط بر ضوابط حاکم شده است/ورزشکاران آذربایجان غربی بیشترین مدال‌ها را در مسابقات ترکیه کسب کردند

اعضای ارومیه ای تیم های ملی کونگ فو در رده های سنی مختلف مهمان دفتر خبری باریش نیوز بودند و در رابطه با مسائل مختلف از جمله مسابقات بین المللی ترکیه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مسعود قدرتی کونگ فو کار با تجربه تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی باریش نیوز؛ گفت: برای اولین بار فدراسیون جهانی ایفائو در 3 استایل مسابقاتی را در شهر استانبول کشور ترکیه با حضور 13 کشور و 205 ورزشکار برگزار کرد.

وی ضمن اشاره به شرکت 7 ورزشکار و 2 داور از آذربایجان غربی در مسابقات بین المللی ترکیه، افزود: از کل کشور 35 ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند که  در این میان بیشترین مدال ها توسط ورزشکاران اعزامی استان آذربایجان غربی دشت شد و لازم به ذکر است که نتایج کسب شده فراتر از پیش بینی ها بود.

قدرتی در پاسخ به حمایت های انجام ده توسط مسولین تصریح کرد: در حالت کلی با توجه به شرایط اقتصادی کشور حمایت از ورزشکاران وضعیت مناسبی ندارد ولی اصلی ترین انتظار ورزشکاران دانش آموز از آموزش و پرورش بود و انتظار داشتند که تشکری خشک و خالی حداقل از سوی این نهاد انجام بگیرد.

کونگ فو کار ارومیه خاطر نشان کرد: متاسفانه روابط بر ضوابط حاکم شده است، هیچکدام از این ورزشکاران نیاز مالی ندارند اما بدون شک اهداء تنها یک تقدیر نامه تاثیر بسزایی در روحیه ورزشکاران دارد.

در ادامه این گفت و گو مبین محمودیان ورزشکار  ارومیه ای تیم ملی کونگ در رده نوجوانان گفت: هم اکنون در مقطع تحصیلی دبیرستان مشغول به تحصیل می باشم و دوسال است که در رشته کونگ فو فعالیت دارم که طی آن چند مقام استانی، یک مقام سوم کشوری و یک مقام  اول جهانی را کسب کرده ام.

رومینا قدرتی بانوی کونگ فو کار ارومیه ای تیم ملی در پاسخ به خبرنگار باریش اظهار داشت: هم اکنون در مدرسه شاهد ارومیه مشغول به تحصیل می باشم؛ در حال حاضر بیش از 10 مقام استانی و کشوری را در میان افتخارات خود به همراه دو مقام جهانی در طی فعالیت های ورزشی خود داشتم.

وی در رابطه با هدف و برنامه خود از حضور در رشته کونگ فو در سال های آینده گفت: در رقابت های حاضر مقامی بهتر از قهرمانی جهان وجود ندارد که موفق به کسب آن مقام شدم ولی برای آینده و کسب موفقیت در المپیک و ثبت رکورد در گینس برنامه ریزی خواهم کرد.

رومینا قدرتی در رابطه با انتظار خود از مسئولین اظهار کرد: هر بانویی نمی تواند در مسابقات رزمی شرکت کرده و موفق به کسب مدال طلا شود به همین دلیل نیاز به بهاء دادن بیشتر وجود دارد؛ معمولا بانوان رزمی کار از سایر بانوان متفاوت تر می باشند ولی متاسفانه بهای خاصی به این ورزشکاران از طول مسولین داده نمی شود.

در ادامه این نشست محمد صفوی کونگ فو کار نوجوانان ارومیه ای تیم ملی کونگ فو گفت: در رشته علوم انسانی پایه دهم مشغول به تحصیل می باشم و 7 سال است که در این رشته ورزشی فعالیت دارم؛ روی هم رفته 7 مقام کشوری و استانی و 2 مقام جهانی را در میان مقام های خود دارم.

عرفان قلیزاده دیگر کونگ فوکار ارومیه ای تیم ملی در رابطه با فعالیت های ورزشی خود اظهار داشت: متولد سال 1382 می باشم؛ در طول سالیان اخیر 4 مقام کشوری، 4 مقام استانی، 2 مقام بین باشگاهی و همچنین 2 مقام جهانی نیز از کشورهای آذربایجان و ترکیه در میان افتخارات خود دارم.

امید طاهری کونگ فوکار رده سنی جوانان تیم ملی کشورمان در خصوص فعالیت های خود در این رشته ورزشی گفت: در طول فعالیت های ورزشی خود 6 مقام استانی، 4 مقام کشوری و یک مقام کشوری را به ثبت رسانده ام.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید