06:37|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 28 آذر 1396 - 20:20
کد خبر: 7963

افزایش 229 درصدی ارزش ریالی اموال مکشوفه در سال جاری/در 8 ماهه امسال 13 تن مواد مخدر کشف شده است

در سال جاری مبارزه با سرقت، مواد مخدر و  کاهش تصادفات به‌عنوان اولویت‌های مهم پلیس استان مشخص شده و با روحیه جهادی تمامی پرسنل انتظامی آذربایجان غربی و با همکاری مردم در این حوزه‌ها بسیار موفق ظاهر شده است.

افزایش 229 درصدی ارزش ریالی اموال مکشوفه  در سال جاری/در 8 ماهه امسال 13 تن مواد مخدر کشف شده است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز؛ سردار ناصر اصلانی فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی امروز در همایش "پلیس، جامعه ایمانی، امنیت همگانی" که با حضور فرماندهان و مسئولین کشوری و استانی و محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در سالن امام علی (ع) برگزار شد، گفت: همایش "پلیس، جامعه ایمانی، امنیت همگانی" با هدف ارتقاء صیانت پرسنل، تسریع در روند قضایی و انتظامی، ابلاغ آخرین تدابیر و استماع نقطه نظرات فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها برگزار شده است.

وی ادامه داد: پلیس آذربایجان غربی همکاری بسیار خوبی با ادارات استان، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان دارد و به همین جهت در سال گذشته  نیروی انتظامی استان موفق به کسب رده دومین دستگاه با  کسب رضایت مردم در حوزه خدمات انتظامی و ترافیکی شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی افزود: در سال جاری مبارزه با سرقت، مواد مخدر و  کاهش تصادفات به‌عنوان اولویت‌های مهم پلیس استان مشخص شده و با روحیه جهادی تمامی پرسنل انتظامی آذربایجان غربی و با همکاری مردم در این حوزه‌ها بسیار موفق ظاهر شده است.

این مقام مسئول درخصوص عملکرد این نهاد در 8 ماهه سال جاری اظهار داشت: در 8 ماهه سال جاری  بیش از 13 تن انواع مواد مخدر کشف و 58 باند  مواد مخدر انهدام شده اند که ای آمار با افزایش 52 دنسبت به مدت مشابه سال قبل رو به رو بوده است.

سردار ناصر اصلانی، خاطر نشان کرد: کلیه سرقت‌ها با کاهش یک درصدی، سرقت مغازه 50 درصد  و سرقت  منزل نیز با 10 درصد کاهش رو به رو بوده است که این موارد جزو عملکرد موفق پلیس در آذربایجان غربی در مدت مذکور است.

فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: کل تصادفات استان 3 درصد کاهش یافته است که در پی آن نیز کاهش 14 درصدی متوفیان تصادفات در کنار افزایش کشف  113 درصدی انواع روان‌گردان ها و قرص‌ها نیز از دیگر عملکردهای پلیس در آذربایجان غربی در 8 ماهه سال جاری است.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد:ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده 874 میلیارد ریال بوده است که 229 درصد افزایش در ارزش ریالی اموال مکشوفه را ثبت کرده است

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید