14:12|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 24 آذر 1396 - 17:59
کد خبر: 7916

بسته‌های مخصوص حاوی اقلام شب یلدا میان 10 هزار خانواده نیازمند توزیع می‌گردد

بسته های تدارک دیده شده ای که میان نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع خواهند شد حاوی شیرینی، حلوای مخصوص شب یلدا و میوه می باشند.

بسته‌های مخصوص حاوی اقلام شب یلدا میان 10 هزار خانواده نیازمند توزیع می‌گردد

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در خصوص توزیع اقلام مورد نیاز برای شب یلدا میان افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمبنی (ره) استان اظهار داشت: برای شب یلدای امسال بسته های مخصوصی جهت توزیع میان افراد تحت پوشش در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به نقش موثر خیرین در این راستا، ادامه داد: پیش بینی گردیده است تا برای حمایت از خانوار و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با استفاده از توان خیرین، بسته های مخصوص میان 10 هزار خانوار توزیع گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی تصریح کرد: خیرین بزرگوار همواره دست نیازمندان را گرفته اند و امسال نیز  همانند سال های گذشته بیش از پیش دست نیازمندان را می گیرند.

عزیز سهندی، در پاسخ به سوال خبرنگار باریش نیوز که مبنی بر نوع و تنوع بسته های مخصوص شب یلدا مطرح شد؛ اظهار داشت: بسته های تدارک دیده شده ای که میان نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع خواهند شد حاوی شیرینی، حلوای مخصوص شب یلدا و میوه می باشند؛ تمامی اقدامات در این زمینه حس نوع دوستی بوده و سبب دستگیری از نیازمندان و رنگین نمودن سفره یلدا نیازمندان می شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید