07:03|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 20 آذر 1396 - 22:42
کد خبر: 7892

ثبت یک هزارو 55 مورد تامین کمک هزینه ازدواج/46 نفر به فعالیت شبانه روزی در طرح پزشک خانواده می‌پردازند

از برنامه‌های انجام شده در خصوص ازدواج آسان می‌توان به تشکیل کلاس‌های مشاوره قبل از ازدواج، بعد از ازدواج و حین ازدواج اشاره کرد، پرداخت کمک هزینه برای افراد تهی‌دست و نیازمند نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا مهم و خطیر می‌باشد.

ثبت یک هزارو 55 مورد تامین کمک هزینه ازدواج/46 نفر به فعالیت شبانه روزی در طرح پزشک خانواده می‌پردازند

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با ازدواج آسان گفت: از برنامه‌های انجام شده در خصوص ازدواج آسان می‌توان به تشکیل کلاس‌های مشاوره قبل از ازدواج، بعد از ازدواج و حین ازدواج اشاره کرد، پرداخت کمک هزینه برای افراد تهی‌دست و نیازمند نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا مهم و خطیر می‌باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در طی 9 ماه سال جاری به تعداد یک هزار و 55 مورد تامین کمک هزینه ازدواج صورت گرفته که به ارزش 20میلیارد و600میلیون ریال سرانه پرداختی از بابت کمک هزینه از دو طرف به مبلغ 2 میلیون تومان می‌باشد.
سهندی در رابطه با طرح پزشک خانواده اظهار داشت: این طرح از زمان تایید خود به فعالیت پرداخته است که بیشتر مددجویان بصورت منطقه‌ای و گروهی به پزشک خانواده مربوط معرفی شده‌ و تحت پوشش قرار گرفته اند وبرای این افراد پرونده پزشکی تشکیل گردیده و کارتکس جداگانه‌ای اختصاص داده شده است که در صورت مشکلات تخصصی به مراکز تخصصی و فوق تخصصی ارجاع داده خواهند ‌شد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی در پایان اظهار داشت: در بحث پزشک خانواده تقریبا  حدود 46 نفر به فعالیت شبانه روزی می‌پردازند که باید از همگی تمام تشکر و قدردانی شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید