00:23|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 07 آذر 1396 - 01:01
کد خبر: 7756

استاندار در حال پیگیری مشکل کارخانه دستکش حریر/ کارخانه تعطیل نشده به حالت تعلیق درآمده است

باپیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار و نیز صنعت و معدن  مشکل شرکت دستکش حریر در حال پیگیری بوده که طی آن نامه ای به وزیر بهداشت و وزیر صنعت و معدن برای بررسی مشکل این واحد و کمک رسانی به بازپس گیری بدهی از بیمارستان های کشور صورت خواهد گرفت.

استاندار در حال پیگیری مشکل کارخانه دستکش حریر/ کارخانه تعطیل نشده به حالت تعلیق درآمده است

جعفر صادق اسکندری رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز گفت: شرکت دستکش حریر از جمله واحدهای تاثیرگذار در استان می باشد که بیش  از ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم در این شرکت اشتغال دارند، عموم کارکنان این شرکت نیز خانم ها می باشند.
اسکندری افزود: این واحد دارای هیچ گونه بدهی بانکی و مالیاتی نمی باشد و از جمله واحدهایی بوده که با سرمایه گذاری خود فعالیت نموده و هرساله نیز فعالیت های خود را توسعه می دهد، پارسال و امسال نیز در زمینه بازسازی، نوسازی و خرید ماشین آلات جدید اقدام نموده اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تولیدات شرکت دستکش حریر اظهار داشت: این شرکت به تولید دستکش های خانگی، کارگری، صنعتی و جراحی می پردازد و بیشتر فروششان نیر درخصوص دستکش های جراحی به بیمارستان های سراسر کشور می باشد  که متاسفانه در فروش به بیمارستان های کشور در برگشت پول خود دچار مشکل شده اند.
وی در خصوص مشکل برگشت پول شرکت دستکش حریر ابراز داشت: مشکل بازگشت پول مختص به امسال نبوده و در طول یک ونیم سال گذشته این مشکل برای کارخانه دستکش حریرایجاد شده است که در این راستا طی جلسه ای که امروز صبح با مدیر دستکش حریر داشتیم براساس برآورد حدود ۲۷ بیمارستان سراسر کشور به این واحد مبلغ ۱۷ میلیارد تومان در مجموع بدهی دارند.
اسکندری در ادامه ابراز داشت: باپیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار و نیز صنعت و معدن  مشکل شرکت دستکش حریر در حال پیگیری بوده که طی آن نامه ای به وزیر بهداشت و وزیر صنعت و معدن برای بررسی مشکل این واحد و کمک رسانی به بازپس گیری بدهی از بیمارستان های کشور صورت خواهد گرفت.
رئیس سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: کارخانه دستکش حریر تعطیل نشده بلکه وقفه ای در یکی از بخش های آن ایجاد شده که با پیگیری های صورت گرفته به زودی به مدار فعالیت خود ادامه خواهد داد. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید