13:36|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 04 آذر 1396 - 22:21
کد خبر: 7742

عدم توجه مسئولان به بلاتکلیفی 500 نفر نیروی کار/طلب 36 میلیارد تومانی شرکت دستکش حریر ارومیه از دانشگاه‌های علوم پزشکی

برای حل این مشکل با استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، آقایان بهادری و قاضی پور، تجهیزات پزشکی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نامه نگاری و تماس حاصل شده است ولی در این 20 روز هیچ مدیر و مسئولی به این موضوع توجه نکرده است.

عدم توجه مسئولان به بلاتکلیفی 500 نفر نیروی کار/طلب 36 میلیارد تومانی شرکت دستکش حریر ارومیه از دانشگاه‌های علوم پزشکی

فرج زاده، مدیرعامل شرکت دستکش حریر ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ در رابطه با تعطیلی این شرکت و بلاتکلیفی 500 نفر از نیروی آن اظهار داشت: واحد دستکش حریر ارومیه بیشتر دستکش پزشکی تولید می کرد و با فعالیت در هر 3 شیفت به کار خود ادامه می داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 36 میلیارد تومان از علوم پزشکی های سرتاسر کسور طلب داریم که تا کنون هیچگونه مذاکره منجر به نتیجه‌ای صورت نگرفته است ولی با این حال شرکت دستکش حریر ارومیه تا کنون هیچگونه بدهی معوقه‌ای ندارد؛ در شرایطی که خود شرکت دستکش حریر ارومیه دارای سرمایه است اما برای پرداخت حقوق کارکنان و کارگران به اجبار وام دریافت می کنیم.

 مدیرعامل شرکت دستکش حریر ارومیه تصریح کرد: هیچ نیرویی را اخراج نکرده ایم اما شرکت تعطیل شده و نیروهای کار فعلا بیکار مانده اند؛ توان مالی شرکت را داده و به نوعی ما را فلج کرده اند، شرکت دستکش حریر ارومیه جزو بزرگترین شرکت های استان بوده و نیازمند توجهات ویژه می باشد.

فرج زاده ضمن اشاره به مظلوم واقع شدن کارگران شرکت دستکش حریر ارومیه اظهار داشت: شرکت دستکش حریر ارومیه متعلق به کل ایران می باشد و بدهی های ما نیز از سرتا سر کشور کشور می باشد؛ هم اکنون 500 نفر از نیروهای شرکت بلاتکلیف بوده و قرارداد آن ها تمدید نشده است.

وی با تاکید بر تلاش های ویژه برای حل این مشکل اظهار داشت: برای حل این مشکل با استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، آقایان بهادری و قاضی پور، تجهیزات پزشکی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نامه نگاری و تماس حاصل شده است ولی در این 20 روز هیچ مدیر و مسئولی توجه نکرده است.

مدیرعامل شرکت دستکش حریر ارومیه با تاکید بر اینکه تا زمانی این مشکل رفع نگردد بلاتکلیفی کارگران پابرجاست اظهار داشت: در حالت وضعیت عادی برگشت پول 6 و 8 ماهه می باشد ولی بال این روند یک و نیم تا 2 سال این اتفاق شکل گرفته است؛ بخش پزشکی شرکت دستکش حریر ارومیه کاملا فلج شده و با مشکلات زیادی رو در رو است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید