04:44|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 12 آبان 1396 - 20:18
کد خبر: 7596

وظیفه همگان است که در یادآوری و شناساندن روز 13 آبان به  نسل جدید تلاش کنند

روز13 آبان  در تاریخ انقلاب از روزهای مهم و تاثیرگذار که بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب آمریکا و اسرائیل همچنان امیدوار بودند که نظام را منحل و مجددا به صحنه کشور برگردند و میدان جولان خود قرار دهند.

وظیفه همگان است که در یادآوری و شناساندن روز 13 آبان به  نسل جدید تلاش کنند

سیدهادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در خصوص روز 13 آبان ماه اظهار کرد: این روز در تاریخ انقلاب از روزهای مهم و تاثیرگذار که بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب آمریکا و اسرائیل همچنان امیدوار بودند که نظام را منحل و مجددا به صحنه کشور برگردند و میدان جولان خود قرار دهند.

بهادری در خصوص اقدام هوشیارانه دانش آموزان و دانشجویان سال 57 ابراز کرد: توانستند بسیار هوشیارانه کانون فتنه را تشخیص دهند، این موضوع در آن مقطع تاریخی به قدری اهمیت داشت که امام خمینی ره این حرکت و جنبش را به انقلاب دوم تعبیر نمود.

وی حادثه 13 آبان را باتوجه به وضعیت کشور در آن برهه زمانی بسیار ارزشمند دانسته و افزود: وقوع این رویداد سبب شد بیگانگان که چشم طمع به کشورمان دوخته بودند امیدشان به طور کامل ناامید گردد ودانستن که کشورمان دیگر خواستار عدم وابستگی به بیگانگان و تصمیم گیری امورات خود را دارد و اراده ملی توان مدیریت داشته و به بیگانگان اجازه هیچ دخالتی را در مسایل کشوری برای استعمار خارجی را  نمی دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه اذعان کرد: این رویداد سبب شده که این روز به عنوان روزی تاریخی در تقویم و حافظه مردم ثبت و وظیفه همگان است که در یادآوری و شناساندن این روز مهم به نسل جدید تلاش کنیم و بدانیم اکنون که توانسته ایم به خود متکی باشیم نتیجه و ثمره این رویدادها می باشد.

بهادری در پایان تاکید نمود: اکنون نیز این موفقیت و ایستادگی به مزاق بیگانگان خوش نیامده ؛ ترامپ حتی در مقابل توافقی که خود شان صورت داده اند  همچنان  سعی در  از بین بردن توافق بین المللی دارند و نمی خواهند از این موضوع تمکین کنند ؛  این امر نشاندهنده زاویه دید آنان ،که همچنان همانند گذشته ثابت بوده؛اگر منتظر تامل با آنان و اعتماد نمودن به این بیگانگان بودیم  اکنون نیز سرنوشتمان مثل سالهای وابستگی بود؛ از این روزها باید درس گرفت وبه توان خود و ملتمان تکیه داده و در راستای آن  به انسجام پایدار و محکم برسیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید