12:44|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 26 مهر 1396 - 17:20
کد خبر: 7481

برگزاری همایش علوم ورزشی در ارومیه/۳۲۰ مقاله از سراسر کشور به همایش ارسال شده است

برای اولین بار اتحادی بین دانشگاه و اداره کل ورزش و جوانان برقرار شده است و طی آن همایشی در زمینه ورزش برگزار خواهد شد، ۳۲۰ مقاله از سراسر کشور ارسال شده که از جمع آن ها ۴۵ مقاله ارائه می شود.  

برگزاری همایش علوم ورزشی در ارومیه/۳۲۰ مقاله از سراسر کشور به همایش ارسال شده است

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ عصر امروز طی نشستی خبری که با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد، عبداله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ضمن عرض تبریک به مناسبت شروع هفته تربیت بدنی اظهار داشت: برای اولین بار اتحادی بین دانشگاه و اداره کل ورزش و جوانان برقرار شده است و طی آن همایشی در زمینه ورزش برگزار خواهد شد که در این همایش که روز پنجشنبه برگزار می شود، ۳۲۰ مقاله از سراسر کشور ارسال شده که از جمع آن ها ۴۵ مقاله ارائه می شود.  

وی ضمن  تشکر به تمامی ارگان های مربوطه به جهت همکاری در اجرای برنامه های این اداره کل تصریح کرد: ایران ظرفیت های مناسبی در ورزش دارد ولی بدرستی از آن استفاده نمی شود.

در ادامه این نشست میرحسن عامری کارشناس علوم ورزشی و دبیر برگزاری همایش ملی علوم ورزشی گفت: تلاش داریم مردم را به ورزش های همگانی سوق دهیم چرا که ورزش همگانی سر آغاز و شروع کننده ورزش قهرمانی است.

وی در رابطه با همایش ملی علوم ورزشی اظهار داشت: ۴۵ مقاله انتخاب شده بعد از داوری در زمینه فیزیولوژی ، آسیب شناسب، مکانیک، مدیریت ورزش در راستای اقتصاد مقاومتی و ... ارائه خواهد شد و ۱۷۰ مقاله نیز بصورت پوستر ارائه خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید