10:23|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 25 مهر 1396 - 22:05
کد خبر: 7479

حذف دلالان و خرید مستقیم؛ عواملی برای پایین بودن قیمت مرکبات در ارومیه

همکاران ما با سرمایه گذاری در شمال کشور باغات نارنگی را اجاره کرده اند و آن ها را بدون واسطه به ارومیه وارد می کنند که این عامل سبب شده است تا قیمت این محصول روز به روز کاهش یابد.

حذف دلالان و خرید مستقیم؛ عواملی برای پایین بودن قیمت مرکبات در ارومیه

قاسم عزتی رئیس اتحادیه بارفروشان میدان میوه و تره بار ارومیه در گفت وگو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در رابطه با آخرین وضعیت برداشت میوه از باغات ارومیه اظهارداشت: برداشت انگور در باغات ارومیه تقریبا به پایان رسیده است؛ انگورهایی در سردخانه ها ذخیره شده و هیچ مشکلی در قیمت آن ها وجود ندارد؛ انگورارومیه هم اکنون در میدان میوه تره بار از 2 تا 8 هزار تومان معامله می شود.

وی ادامه داد: سیب سفید نیز قیمتی مابین یک الی 4 هزار تومانی دارد و به دلیل مشکلات به وجود آمده در اقلیم کردستان به عراق میوه ها صادر نمی شود ولی به کشورهایی همچون افغانستان، پاکستان و گرجستان صادر می شود.

عزتی در رابطه با مرکبات تصریح کرد: همکاران ما با سرمایه گذاری در شمال کشور باغات نارنگی را اجاره کرده اند و آن ها را بدون واسطه به ارومیه وارد می کنند که این عامل سبب شده است تا قیمت این محصول روز به روز کاهش یابد.

رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه خاطر نشان کرد: اعضای اتحادیه بارفروشان نظارت کاملی بر فروش مرکبات دارند؛ قیمت مرکبات  در ارومیه به دلیل حذف دلالان مناسب تر از سایر شهرها و استان ها می باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید