04:04|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 25 مهر 1396 - 19:45
کد خبر: 7474

افزایش تعداد نمایندگان بهارستان حق مردم است

اخیرا دولت  لایحه ای مبنی بر افزایش تعداد نمایندگان را به مجلس ارائه کرده که در پیشنهاد اولیه خواستار افزوده شدن 40 نفر به شمار نمایندگان شده است.

افزایش تعداد نمایندگان بهارستان حق مردم است

روح الله حضرت پور، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، با اشاره به موضوع افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اخیرا دولت  لایحه ای مبنی بر افزایش تعداد نمایندگان را به مجلس ارائه کرده که در پیشنهاد اولیه خواستار افزوده شدن 40 نفر به شمار نمایندگان شده است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی این طرح را با توجه به افزایش شمار جمعیت و برخی دیگر از فاکتورها اعلام کرده و ادامه داد: در آذربایجان غربی یک نماینده برای شمال استان، یک نماینده مرکز استان و یک نماینده برای جنوب استان مطرح شده است.

وی افزایش تعداد نمایندگان استان را که در واقع سبب افزایش توان استان می گردد خوب ارزیابی کرده و افزود: ما از این موضوع حمایت  می کنیم زیرا افزایش تعداد نمایندگان و تفکیک حوزه ها طویل و بزرگ ضروری می باشد و در صورت افزایش می تواند فرایند نظارت بر حوزه ها را بهبود بخشد.

حضرت پور در پایان تاکید کرد: شهر ارومیه نیز افزایش جمعیت محسوسی داشته و حق مردم است که یک نماینده بیشتر در بهارستان داشته باشند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید