16:04|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 23 مهر 1396 - 19:27
کد خبر: 7462

اعتصاب کارگران خدمات شهری بوکان/عدم دریافت حقوق سه ماهه دلیل اعتصاب بود

ضمن تایید خبر اعتصاب کارگران خدمات شهری بوکان به دلیل پرداخت نشدن  حقوق و با توجه به اینکه وضعیت تمام شهرداری های سطح کشور در حالت بهرنج به سر می برند به تبع آن شهرداری بوکان نیز در وضعیت نامناسب مالی قرار دارد.

اعتصاب کارگران خدمات شهری بوکان/عدم دریافت حقوق سه ماهه دلیل اعتصاب بود

صلاح الدین شریف سوری مسئول مدیریت پسماند شهرداری بوکان در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز،ضمن تایید خبر اعتصاب کارگران خدمات شهری بوکان به دلیل پرداخت نشدن  حقوق اظهار کرد: با توجه به اینکه وضعیت تمام شهرداری های سطح کشور در حالت بهرنج به سر می برند به تبع آن شهرداری بوکان نیز در وضعیت نامناسب قرار دارد.

مسئول مدیریت پسماند شهرداری بوکان ضمن اشاره به اینکه درآمد شهرداری از خود مردم می باشد ادامه داد:هزینه های جاری شهرداری شامل حقوقات کارمندان هزینه های بالایی را در بردارند به طوری که برای برداشت زباله ونظافت معابر شهرداری390 میلیون هزینه می شود.

شریف سوری تناژ روزانه زباله بوکان را 210 تن اعلام کرده و افزود: شهرداری حق و حقوق 3 ماه کارگران خدمات شهری بوکان را بدهکار بوده است و علت آن نیز کمبود نقدینگی شهرداری می باشد که سبب اعتراض کارگران و اعتصاب از کار گردید.

وی در ادامه اظهار کرد: در کمتر از 24 ساعت به این مشکل رسیدگی گردید و با توجه به مذاکراتی که با پیمانکار مربوطه صورت گرفت قرار برا این شد که تا پایان ماه بدهی تسویه حساب گردد.

شریف سوری در پایان گفت: بیمه کارگران خدمات شهری نیز به هیچ عنوان به تعویق نیافتاده است، مشکل به طور کامل در حال اکنون حل شده و کارگران خدمات شهری بوکان مشغول به کار هستند.

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید