05:30|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 22 مهر 1396 - 19:57
کد خبر: 7456

هنوز هیچگونه دریافت مالی از قراردادمان با تیم نداشته ایم

تیم بازی عقب افتاده ای دارد و در بازی اول نیز به دلیل مشکلاتی نتوانستیم در دیدار اول در زمین مسابقه حاضر شویم؛ فاصله امتیازی مابین تیم ها کم می باشد و در صورت پیروزی در تک بازی عقب افتاده می توانیم به میانه های جدول بازگردیم.

هنوز هیچگونه دریافت مالی از قراردادمان با تیم نداشته ایم

هادی اصغری بازیکن تیم فوتبال شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در رابطه با نتایج تیم فوتبال شهرداری ارومیه و عدم کسب نتایج مورد قبول گفت: در کل استخوان بندی تیم امسال نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی یافته است که آن نیز به مرور زمان نیز رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم بازی عقب افتاده ای دارد و در بازی اول نیز به دلیل مشکلاتی نتوانستیم در زمین مسابقه حاضر شویم؛ فاصله امتیازی مابین تیم ها کم می باشد و در صورت پیروزی در تک بازی عقب افتاده می توانیم به میانه های جدول بازگردیم.

بازیکن تیم فوتبال شهرداری ارومیه تصریح کرد: مشکلاتی در پیرامون تیم وجود دارد که امیدواریم با تدابیر مدیریتی تیم رفع شوند تا در نیم فصل دوم بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم چرا که این تیم حرف زیادی برای گفتن دارد.

هادی اصغری در رابطه با دریافت طلب و مبلغ قرارداد بازیکنان از تیم گفت: مشکلات مالی همچنان پابرجاست و جزو مشکلات اساسی تیم است و تا کنون هیچ دریافتی از قراداد نداشته ایم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید