19:22|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 21 مهر 1396 - 21:58
کد خبر: 7449

همانند سعادت از شهریاری استاندار جدید حمایت خواهیم کرد

شهریاری فردی دیپلمات می باشد که 4 سال عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شده بود؛ وی برادر شهید و فردی انقلابی و فعالی می باشد و امیدواریم با همدلی و وحدت در استان از پتانسیل و ظرفیت استان در رابطه با هم مرزی با 3 کشوراستفاده و همچنین جذب سرمایه و سرمایه گذار از اتحادیه اروپا علی الخصوص آلمان است.

همانند سعادت از شهریاری استاندار جدید حمایت خواهیم کرد

شهروز برزگر نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز؛ ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سعادت استاندار سابق آذربایجان غربی و آرزوی توفیق برای شهریاری استاندار جدید آذربایجان غربی گفت: شهریاری فردی دیپلمات می باشد که 4 سال عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شده بود؛ وی برادر شهید و فردی انقلابی و فعالی می باشد و امیدواریم با همدلی و وحدت در استان از پتانسیل و ظرفیت استان در رابطه با هم مرزی با 3 کشوراستفاده و همچنین جذب سرمایه و سرمایه گذار از اتحادیه اروپا علی الخصوص آلمان است.

وی ادامه داد: در 4 سال گذشته که شهریاری به عنوان سرکنسول ایران در فرانکفورت آلمان فعالیت داشتند با صحبت های انجام شده می توان با حضور وی سرمایه گذاران خارجی را به استان آذربایجان غربی جذب کرد.

برزگر تصریح کرد: با استفاده از موقعیت جغرافیایی استان می توان روش و بیس درآمدی مردم آذربایجان غربی که کشاورزی می باشد را به سمت و سوی تولید و ترانزیت کالا تغییر دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حوضه آبریز دریاچه ارومیه دچار مشکل می باشد و برای احیای آن می توان منبع درآمدی مردم را از کشاورزی تغییر داد که این توانایی در محمد مهدی شهریاری استاندار جدید آذربایجان غربی وجود دارد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: قربانعلی سعادت که 12 سال استاندار آذربایجان غربی بوده اند طی صحبت هایی ابراز داشتند که استاندار غیربومی باشد بهتر باشد؛ غیربومی بودن استاندار مهم  است چرا که فشار دوستان و آشنایان وجود ندارد ولی بومی بودن سبب گرایش به تشکیل تیم های بومی می شود و عدالت نیز زیر پا گذاشته می شود؛ فرد غیربومی در آرامش می تواند اقدامات خود را پیش ببرد و به دلیل اینکه شهریاری عضو کمیسیون امنیت ملی است با مرزها و استان آذربایجان غربی آشنا می باشد.

برزگر خاطر نشان کرد: محمدمهدی شهریاری با توجه به جوانی خود می تواند در مدتی کم با استان آشنا شده و برای آذربایجان غربی مفید واقع شود و ما هم در طول استانداری شهریاری همانند سعادت از وی نیز حمایت خواهیم کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید