15:55|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 20 مهر 1396 - 22:00
کد خبر: 7441

به مسائل مهم تری از استان و کشور خود بپردازید

سران فتنه چندین ماه از وقت این مملکت را گرفتند و با دشمن همراهی کردند و بابت آتش زدن پرچم اباعبدالله در روز عاشورا توسط طرفدارانشان و مزدورین حتی یک عذرخواهی از ملت شریف ایران نکردند.

به مسائل مهم تری از استان و کشور خود بپردازید

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز حجت الاسلام والمسلمین مهدی قریشی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه در خطبه عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در رابطه با هفته کودک اعلام کرد: یکی از نعمات خداوند برای انسان تشکیل خانواده و وجود فرزند در خانواده است که انسان بتواند نسل خود را ادامه دهد و باید قدر دان این نعمت باشیم.

امام جمعه ارومیه افزود: اکثر مردم با حضور فرزند در خانه از رزق و برکت او در خانه زندگی می گذرانند و اشخاصی نیز لیاقت این رزق و روزی را نداشته و نمیتوانند درک تشکیل خانواده را داشته باشند.

وی ادامه داد: والدین باید قدر فرزندان خود را دانسته و دقت بالایی در تربیت آن ها داشته باشند تا نسل آینده از ادب و اخلاق مناسبی برخوردار باشند؛ از سران کشور گرفته تا پایین رتبه ترین افراد در یک کشور باید تربیت صحیحی بر روی فرزندان خود انجام دهند تا جامعه سالم بماند.

دومین موضوعی که امام جمعه ارومیه به آن اشاره کرد درخواست چندی از نمایندگان مجلس برای آزادی سران فتنه بود که ناگهان نادر قاضی پور از میان مردم فریاد زد:(من امضاء نکرده ام) و باعث خنده حضار و لبخند امام جمعه شد.

نماینده ولی فقیه گفت: سران فتنه چندین ماه از وقت این مملکت را گرفتند و با دشمن همراهی کردند و بابت آتش زدن پرچم اباعبدالله در روز عاشورا توسط طرفدارانشان و مزدورین حتی یک عذرخواهی از ملت شریف ایران نکردند، پس باید به مسائل مهم تری از مشکلات استان و کشور پرداخت و زمان خود را بر این گونه مسائل نگزاشت.

مسئله بعدی مبحث نیروهای مسلح و توان بالای آن ها در کشور ایران بود که مهدی قریشی اعلام کرد: اکنون دشمن نوک تیز پیکان را به سمت سپاه جمهوری اسلامی گرفته و قصد تخریب این قوا را دارد اما مردم ما و دولت ما با قدرت پشت این نیروی نظامی کشورمان ایستاده اند.

موضوع آخر نماینده ولی فقیه زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین و مسافران و زائرین آن حضرت بود که اظهار داشت: برای زائرینی که قصد سفر به کربلا دارند هرآنچه در توان دارید انجام دهید زیرا زیارت امام حسین(ع) زیارت عجیبی است.

وی از حدیثی از امام سجاد(ع) نقل کرد و گفت: به زیارت اباعبدالله بروید، اگر نتوانستید هر سال یک بار به کربلا سفر کنید؛ هرکه امام حسین(ع) را امام بداند و امامت او را انکار نکند، خداوند متعال غیر از بهشت بر او چیزی نمی دهد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید