03:55|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 14 مهر 1396 - 20:04
کد خبر: 7399

بی‌توجهی به شایعه پراکنی‌ها سیلی محکمی بر صورت دشمنان است

مردم ما هوشیار و آگاه هستند؛ نباید ما گوش های خود را به چنینی شایعاتی بسپاریم و به آن ها توجه نکنیم تا با بی توجهی به آنان سیلی محکمی بزنیم.

بی‌توجهی به شایعه پراکنی‌ها سیلی محکمی بر صورت دشمنان است

حجت الاسلام والمسلمین ایوب رنجبر امام جمعه ماکو در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در خصوص شایعات ایجاد شده مبنی بر جاسوسی زهرا لاریجانی گفت: همیشه از دشمن انتظار دشمنی و شایعه پراکنی را داریم، به هر حال آن ها دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیلی خوردگان دستگاه قضایی می باشند؛ از قدیم الایام تا کنون دشمنان دررابطه با عزیزانی که در اجرای عدالت و مبارزه با فساد تلاش می کنند مورد آماج بی مهری، توهین و شایعه از سوی دشمنان قرار می گیرند.

وی ادامه داد: پدر گرامی حضرت آیت الله لاریجانی از مراجع تقلید بزرگ بودند و خانواده لاریجانی افرادی زحمت کش و علاقمند به کار می باشند؛ اخیرا دستگاه قضایی حرکت هایی در راستای مبارزه با مفساد اقتصادی و رانت خواران انجام داده است؛ برای حرمت شکنی نسبت به خطوط قرمز دشمن چنین اقدامتی را انجام می دهند و شایعاتی را ایجاد می کنند.

امام جمعه ماکو تصریح کرد: مردم ما هوشیار و آگاه هستند؛ نباید ما گوش های خود را به چنینی شایعاتی بسپاریم و به آن ها توجه نکنیم تا با بی توجهی به آنان سیلی محکمی بزنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید