21:49|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 02 مهر 1396 - 19:41
کد خبر: 7311

ورزشکاران جودو استان مرد عمل نیستند

حدود یک تا یک و نیم سال در تیم ملی جوانان فعالیت داشتم که با مصدومیتی بد موقع از تیم خارج شدم که بعدا در سال 90 دوباره به اردوی تیم ملی برگشتم و پس از آن نیز در تورنمت های زیادی شرکت کرده و موفق به کسب مقام هایی نیز شدم.

ورزشکاران جودو استان مرد عمل نیستند

جواد فرج پور ملی پوش جودو در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص فعالیت های خود در جودو اظهار داشت: حدود یک تا یک و نیم سال در تیم ملی جوانان فعالیت داشتم که با مصدومیتی بد موقع از تیم خارج شدم که بعدا در سال 90 دوباره به اردوی تیم ملی برگشتم و پس از آن نیز در تورنمت های زیادی شرکت کرده و موفق به کسب مقام هایی نیز شدم.

وی ادامه داد: در اسفند 95  مقام قهرمانی مسابقات دانشجویان کشور را بدست آورده و به عضویت تیم ملی دانشجویان آمدم؛ با تیم ملی دانشجویان در مسابقات جهانی شرکت کردیم که به تیم رژیم غاصب صهیونستی برخورد کرده و از حضور در مسابقات انصراف دادیم.

فرج پور در رابطه با وضعیت جودو استان گفت: تا سه سال قبل جودو استان در رتبه 30 کشوری قرار داشتیم که هم اکنون با مقام های بدست آمده به جمع 20 استان برتر کشور رسیدیم؛ قطب جودو کشورهای استان های خراسان و تهران می باشند و درخشش ما در سطح کشور سخت است چرا که در استان ما مربیان بروز و آپدیت شده ای وجود ندارد.

وی افزود: در استان ما هیچ شخصی یکدیگر را تحمل نکرده و دائم در پی تخریب یکدیگرند در حالی که در چند مدت گذشته جودو استان به موفقیت های خوبی دست یافته است، ورزشکاران ما نیز مرد حرف هستند ومرد عمل نیستند و تا زمانی که این روند در فضای جودو بماند به موفقیت خاصی نخواهیم رسید.

ملی پوش جودو اظهار داشت: تیم جودو استان در چندین سال قبل مقام دوم کشور را دست آورده است، باز هم می توان به این مقام رسید و با پایه سازی و پرورش استعدادها موفق شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید