09:24|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 01 مهر 1396 - 18:27
کد خبر: 7297

مرمت مناره امامزادگان در دستور کار است

با توجه به گزارشاتی که از سوی همشهریان در خصوص تخریب مناره و عدم بازسازی آن صورت گرفته برآن شدیم به بررسی این موضوع بپردازیم در همین راستا مصاحبه ای با اداره کل اوقاف استان آذربایجان غربی صورت گرفت.

مرمت مناره امامزادگان در دستور کار است

بقعه امام زادگان محمد وابراهیم (ع) در روستای امام زاده ارومیه واقع در 10 کیلومتری جاده اصلی ارومیه –مهاباد می باشد، مقبره امامزادگان نیز در ضلع جنوبی روستای مذکور و در صحن گورستان قدیمی قرار گرفته است، با توجه به گزارشاتی که از سوی همشهریان در خصوص تخریب مناره و عدم بازسازی آن صورت گرفته برآن شدیم به بررسی این موضوع بپردازیم در همین راستا مصاحبه ای با اداره کل اوقاف استان آذربایجان غربی صورت گرفت.

آیت محمدی معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در رابطه با  بقعه امامزادگان محمد وابراهیم اظهارکرد: ریزش بتن و سیمان سبب ترک برداشتن مناره بقعه امامزادگان شده بود که اعتبارات عمرانی جهت مرمت پوسته داخلی مناره تامین و بازسازی شد.

محمدی علت عدم مرمت پوسته خارجی بقعه امام زادگان محمد وابراهیم (ع) تاکید نمود: به سبب کسری بودجه و عدم تامین اعتبارات کافی از مرمت پوسته خارجی مناره صورت نگرفت.

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف استان آذربایجان غربی از زمان مرمت و بازسازی مناره خبر داد و افزود: استعلام ها در خصوص مرمت مناره صورت گرفته و چهار مهر ماه پیمانکار پروژه مشخص  وعملیات مرمت صورت خواهد گرفت.

وی در پایان ابراز کرد: بعد از ایام تاسوعا و عاشورای  حسینی پروژه مرمت شروع و ظرف دو ماه اتمام خواهد یافت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید