02:22|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1396 - 18:19
کد خبر: 7235

برخی مسئولان از کسب مدال جهانی توسط بنده بی اطلاع هستند!

در این مسابقات که در کشور مالزی برگزار می شد در قالب تیم فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران در مسابقات شرکت کردیم، طی این مسابقات که در سطح بسیار خوب و بالایی برگزار شد 30 تیم حضور داشتند.

برخی مسئولان از کسب مدال جهانی توسط بنده بی اطلاع هستند!

مهرداد امیرخانزاده تکواندو کار ارومیه ای در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص مسابقاتی که در آن موفق به کسب مدال نقره شد اظهار داشت: در این مسابقات که در کشور مالزی برگزار می شد در قالب تیم فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران در مسابقات شرکت کردیم، طی این مسابقات که در سطح بسیار خوب و بالایی برگزار شد 30 تیم حضور داشتند.

وی ادامه داد: برخی تیم ها با  اصلی ترین تکواندو کاران خود در این مسابقات حاضر شده بودند ولی تیم جمهوری اسلامی ایران موفق به حضور در فینال این مسابقات شد ولی در فینال مقابل ویتنام شکست خورده و به مقام دوم و نائب قهرمانی بسنده کردیم.

امیرخانزاده در رابطه با حمایت مسئولان استان و شهرستانی اظهار داشت: توجهی که باید در این زمینه ایجاد می شد وجود داشت و حتی برخی مسئولان از کسب مدال نقره بنده بی اطلاع هستند؛ این موفقیت را مدیون خانواده خود هستم؛ در رابطه با عدم حمایت نیز باید گفت که  در برخی پست های مربوطه افراد نا لایقی نشسته اند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید