16:49|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 23 شهریور 1396 - 17:33
کد خبر: 7206

بازیکنان ارومیه مرد عمل هستند/نتایج تیم باید در شان هواداران باشد

تیم امسال نگرش بومی گرایی را دارد و بیشتر بازیکنان بومی مورد توجه قرار گرفته اند؛ با تمرینات خوب و بروزی که انجام می شود امیدواریم نتایج خوبی را بدست آوریم و باید نتایج بدست آمده در شان هواداران ارومیه باشد.

بازیکنان ارومیه مرد عمل هستند/نتایج تیم باید در شان هواداران باشد

جواد محمدی نژاد بازیکن سرعتی زن تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص شرایط تیم اظهار داشت: تیم امسال نگرش بومی گرایی را دارد و بیشتر بازیکنان بومی مورد توجه قرار گرفته اند؛ با تمرینات خوب و بروزی که انجام می شود امیدواریم نتایج خوبی را بدست آوریم و باید نتایج بدست آمده در شان هواداران ارومیه باشد.

وی ادامه داد: بازیکنان ارومیه مرد عمل هستند و با قدرت تحت هر شرایطی به کار خود ادامه داده اند؛ بازیکنان ارومیه ای بسیار حرفه ای تر از ساختار موجود در والیبال می باشند.

محمدی نژاد عنوان داشت: لیگ ایران با تمامی لیگ های جهان متفاوت است ولی در حالت کلی امیدواریم با تلاش و انگیزه ای که در تمرینات تیم وجود دارد و نگرش حرفه ای بازیکنان نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرعتی زن تیم والیبال شهرداری ارومیه تاکید کرد: نتایج تیم ما باید لایق هوادارانی باشد که در پیروزی و شکست  و سرما و گرما کنار تیم بوده اند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید