06:16|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 23 شهریور 1396 - 11:42
کد خبر: 7205

باشگاه شهرداری مجموعا یک میلیارد و 600 میلیون تومان تا پایان سال 95 به فدراسیون و هیئت والیبال بدهی دارد

در سال های گذشته هدف نتیجه گیری موجب شده است تا نگاه ها از جوان گرایی دور شود که اساسا این مبحث بر باشگاه ضربه وارد می کند.

باشگاه شهرداری مجموعا یک میلیارد و 600 میلیون تومان تا پایان سال 95 به فدراسیون و هیئت والیبال بدهی دارد

احد یوسفی مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص نقل و انتقالات تیم گفت: باشگاه نمی تواند تمامی بازیکنان را جذب کند چرا که هر فردی با نگاهی متفاوت به این مبحث نگاه می کند؛ سیاست گذاری باشگاه بر روی کل جامعه بوده و به قشر خاصی تعلق نگرفته است.

وی ادامه داد: در سال های گذشته هدف نتیجه گیری موجب شده است تا نگاه ها از جوان گرایی دور شود که اساسا این مبحث بر باشگاه ضربه وارد می کند، امسال سیاست به این شکل بوده است تا بر اساس برنامه ۳ ساله باشگاه شهرداری ارومیه و با توجه به وجود سرمایه بازیکنان بومی و بازیکنان نوجوان و جوان اگر دوباره صرف نتیجه گیری عمل کنیم از جوان گرایی غافل خواهیم شد که در این رابطه جوان گرایی را در تیم های مختلف شهرداری ارومیه ایجاد کردیم.

یوسفی تصریح کرد: از ۱۸ بازیکن تیم سوپر لیگ ۹ بازیکن با تجربه هستند و تا جایی که ظرفیت وجود داشت از بازیکنان جوان در پست های مختلف استفاده کردیم و همچنین برای تقویت تیم در نیم فصل دوم دو جای خالی در لیست بزرگسالان وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در مورد بدهی های تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: از سال ۹۵ مشکلات مالی تیم شروع شد و با اساس مشکلات اقتصادی که پیش آمد در انجام برخی تعهدات ماندیم؛ بحث های حق شرکت در مسابقات و ثبت قراردادها از هییت والیبال ارومیه استارت خورد، باشگاه شهرداری مجموعا یک میلیارد و 600 میلیون تومان تا پایان سال 95 به فدراسیون و هییت والیبال بدهی دارد و منکر آن نیز نیستیم؛ هم اکنون ۵ تیم شرایط  حضور در سوپر لیگ را دارند که اگر شرط این باشد سوپر لیگ را با همان ۵ تیم برگزار کنند.

وی افزود: متاسفانه دستگاه های مربوطه در ارومیه و متولیان اصلی ورزش به جای حل مشکلات و هماهنگی برای دغدغه والیبال بیشتر به دنبال تصویه حساب های شخصی هستند و به بیان دیگر والیبال فدای تصویه حساب ها شده است؛ هنگام حرف زدن همه حرف از تعصب و والیبال صحبت می کنند ولی موقع عمل کاری نکرده و در کار تیم نیز سنگ اندازی می کنند.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه تصریح کرد: در ۴ سال گذشته ۴۵ میلیارد تومان برای ورزش ارومیه هزینه کرده ایم و از هییت و اداره ورزش و جوانان می خواهیم سهم خود را در صرف هزینه ها نشان دهند؛ ولی متاسفانه چه پیروز شویم و یا که شکست بخوریم به ما توهین می شود.

وی در خصوص هواداران تیم شهرداری ارومیه گفت: یک طیف افرادی وجود دارند که به دنبال والیبال نبوده و در پی منافع شخصی می باشند و اگر منافع شخصی خود محقق نشود و موجب ایجاد شعار در سکوها در پیروی از این افراد می شوند کا البته این مورد به باشگاه نیز بر می گردد چرا که باشگاه نتوانسته هواداران را حمایت کند و آن هارا ساماندهی کند ولی در این رابطه قصد داریم از طریق بانک کوثر کارت های هوادار را صادر کنیم.

یوسفی عنوان داشت: حضور هییت والیبال در کنار ما می تواند کمک های روحی خوبی را به ما بکند، اگر دستگاه های متولی خالصانه کنار هم باشند می توانند قهرمانی یک فصل که سهل است می توان آن را برای چندین سال تکرار کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید