09:49|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1396 - 20:00
کد خبر: 7199

اخبار رسانه های غربی را به راحتی باور نکنیم

امروزه صهیونیست ها به دنبال راه درآمدی هستند که هیچ هزینه ای بر روی آن نکرده باشند.

اخبار رسانه های غربی را به راحتی باور نکنیم

خیبر شریفی دبیر جبهه انقلاب مردمی ارومیه و کارشناس سیاسی و حقوقی در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در رابطه با اخبارهای زرد بین المللی گفت: سیاست رسانه های غربی این است که برخی بحث ها و موضوع ها را که فقط اخباری زرد هستند را بولد و بزرگ می کنند تا تمامی رسانه های کشورهای دیگر به آن دامن بزنند در صورتی که رسانه های غربی فقط قصد ایجاد تشنج و استرس را در کشورهای دیگر دارند و با قدرت رسانه به اهداف شوم خود می رسند و نباید هر خبر را به راحتی باور کرد.

وی در ادامه افزود: اگر دقت کرده باشید امروزه صهیونیست ها به دنبال راه درآمدی هستند که هیچ هزینه ای بر روی آن نکرده باشند، به طور مثال در راه های آبی بین المللی که کشتی های زیادی عبور می کنند و به آن ها عوارض و مالیات می دهند و یا خطوط هوایی مشخص کرده اند که باز از آن ها عوارض و مالیات می گیرند. مگر در راه آبی یا خطوط هوایی هزینه یا جاده ای احداث شده که از آن پول های کلانی دریافت می کنند؟

دبیر جبنه انقلاب مردمی ارومیه اظهار داشت: دشمنان ما امروز با استفاده از جنگ های اطلاعاتی و روانی به همراه تکنولوژی و اینترنت در رسانه های بین الملل و هر کشور مورد نظر خود و افراد خاص هرگونه اطلاعات و تفکراتی را القاء کرده و بهره مورد نظر خودشان را برداشت می کنند. این گونه کارها حربه های صهیونیستی و دشمنان ما است و مردم ما باید نسبت به آن ها آگاه تر باشند.

تنظیم: مسعود یاری

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید