19:39|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1396 - 01:11
کد خبر: 7163

فیلم های ترکی مورد استقبال عموم هستند

خوشبختانه در طول سالهای پیش رو از فیلم هایی که به زبان ترکی ساخته شده اند استقبال خوبی صورت گرفته است زیرا اگر نقش آفرینی قدرتمند باشد فیلم تاثیر خوب خود را می گذارد و امیداست فیلم هایی با زبان ترکی افزایش چشم گیری داشته باشند وخود شهر ارومیه هم در این عرصه به ساخت فیلم های ترکی زبان بپردازد.

فیلم های ترکی مورد استقبال عموم هستند

فاطمه شکری هنرمند اهل ارومیه در گفت وگو با سرویس فرهنگی باریش نیوز، در رابطه با سریالی که مشغول بازی در آن است گفت: از اسفند ماه سال پیش فیلمبرداری این سریال  به کارگردانی آقای محمد حسین لطیفی شروع شده وتااکنون نیز ادامه دارد ، درون مایه آن طنزهمراه با وقایع تلخ می باشد.

فاطمه شکری در خصوص زمان پخش فیلم ومکان فیلمبرداری سریال گفت: این سریال قرار است ماه رمضان مهمان خانه های مردم باشد وتمامی لوکیشن های این سریال در شهر یزد قرار دارد.

وی در ادامه گفت: مدیر فیلمبرداری سریال امیرخان کریمی است و در این فیلم بازیگرانی مانند: برزو ارجمند، محمد کاسبی، شهین تسلیمی و بهاره افشار نقش آفرینی می کنند.

فاطمه شکری با اشاره به نقش خود گفت: در این سریال در نقش مادری که فرزند خود را بدون پدر بزرگ کرده است ظاهر شده ام فرزندی که با کارهای اشتباهش باعث ایجاد مشکلات وناراحتی هایی برای مادرش می گردد ولی در پایان با کمک وراهنمایی های دینی وبزرگان محل رفتار خود را اصلاح می کند.

وی در ادامه به اشاره به بازی خود در فیلم دومان گفت: فیلم دومان که به کارگردانی و نویسندگی نادر ساعی ور و به زبان ترکی ساخته شده است ,ولی فعلا اکران فیلم صورت نگرفته است  و در حال راه یابی به جشنواره های مختلف می باشد که امیدواریم نتایج پرباری داشته باشد.

فاطمه شکری در پایان با اشاره به فیلم هایی که به زبان ترکی ساخته می شود اظهار کرد: خوشبختانه در طول سالهای پیش رو از فیلم هایی که به زبان ترکی ساخته شده اند استقبال خوبی صورت گرفته است زیرا اگر نقش آفرینی قدرتمند باشد فیلم تاثیر خوب خود را می گذارد و امیداست فیلم هایی با زبان ترکی افزایش چشم گیری داشته باشند و خود شهر ارومیه هم در این عرصه به ساخت فیلم های ترکی زبان بپردازد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید