07:53|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 13 شهریور 1396 - 21:08
کد خبر: 7112

بدهی های انباشته تیم عامل عدم صدور کارت های بازی/عدم حضور تیم در مشهد به تاخیر اتوبوس مربوط نیست

با توجه به اینکه بدهی های تیم به فدراسیون فوتبال ایران انباشته شده بود و همزمان که کارت ها را صادر می کردند به ما کارت نداده و اعلام کردند که به ارومیه بازگردید!

بدهی های انباشته تیم عامل عدم صدور کارت های بازی/عدم حضور تیم در مشهد به تاخیر اتوبوس مربوط نیست

سیروس بایرامی سرمربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در رابطه با علت عدم سفر تیم فوتبال شهرداری ارومیه به مشهد و مسابقه با تیم پرسپولیس مشهد اظهار داشت: به دلیل اینکه کارت های بازیکنان تیم شهرداری  ارومیه صادر نشده بود ما را از تبریز به ارومیه بازگرداندند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بدهی های تیم به فدراسیون فوتبال ایران انباشته شده بود و همزمان که کارت های بازیکنان را صادر می کردند به ما کارت نداده و اعلام کردند که به ارومیه بازگردید!
سرمربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: اتوبوس ارومیه به تبریز تاخیر داشت ولی عدم حضور ما در مشهد به اتوبوس مربوط نبود؛ دلیل اصلی عدم حضور تیم در مشهد عدم صدور کارت های بازی بازیکنان بود.

بایرامی خاطر نشان کرد: از سال 92 که تیم شهرداری ارومیه در مسابقات دسته دوم تیمداری کرده است حق شرکت در مسابقات را پرداخت نکرده بودند تا اینکه امسال فدراسیون به این دلیل کارت بازی بازیکنان را صادر نکرده است ولی با این حال با توجه به فرصت 5 روزه فدراسیون باید هزینه های مربوطه را پرداخت کنیم تا کارت های بازیکنان برای بازی هفته دوم صادر شود.

وی در رابطه با نتیجه بازی اول با پرسپولیس مشهد گفت: در این رابطه فدراسیون تصمیم گیری خواهد کرد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید