17:42|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 01 شهریور 1396 - 23:00
کد خبر: 7021

انقلاب اسلامی مطالبه حق را به جهان آموخت

هیچ کافری نمی تواند بر مسلمانان مسلط شود چراکه انقلاب اسلامی مطالبه حق را به جهانیون آموخت.

انقلاب اسلامی مطالبه حق را به جهان آموخت

حجت الاسلام والمسلمین عیسی برادری در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز، با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نگهداری فرزندان، تربیت آنان و سبک زندگی اسلامی که آن ها داشتند، سبب پر انرژی شدن رزمندگان و جهادگران می شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی عرصه ای را برای بانوان آفرید که آنان نیز بتوانند با حضور خویش در پیروزی انقلاب اسلامی نقش چشمگیری داشته و اکنون نیز در زمینه های مختلف فعالیت داشته باشند.

برادری با اشاره به این که برخی از افراد ممکن است متاثر از جوامع غربی باشند ادامه داد: ولی خواسته امام خمینی (ره)، استفاده ابزاری که غربی از زنان دارند، نبود، بلکه اعتماد و ارزش به این قشر می باشد و تاکنون نیز به برکت وجود انقلاب اسلامی این اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: کسانی هستند که به دنبال آسیب رساندن به انقلاب اسلامی هستند، و آن ها همان آمریکا و صهیونیست هایی هستند که ابر دشمن ایران به شمار می روند.

برادری با بیان این که ایران قبل از انقلاب اسلامی پاتوق دشمنان کنونی بوده و اکنون با خراب شدن فرضیه، این دشمنان نیز نسبت به ایران قدم های منفی برمی دارند اظهار کرد: هیچ کافری نمی تواند بر مسلمانان مسلط شود چراکه انقلاب اسلامی مطالبه حق را به جهانیون آموخت.

امام جمعه تکاب عنوان کرد: حفظ اتحاد و انسجام اسلامی از راهکارهای اصلی برای مقابله با چنین دشمنانی است؛ هرتفکری و هر سیاستی در کشور باید باهم متحد شده و در مقابل مستکبران قدرتمندانه بایستند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید