16:28|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1396 - 22:57
کد خبر: 6974

بزرگترین قربانی ترور در بین کشورها، ایران است

امروزه خطرناک ترین موضوع برای صلح جهانی ترور و تروریسم است و بیشترین لطمه از ترور به دین اسلام وارد شده.

بزرگترین قربانی ترور در بین کشورها، ایران است

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز محمدرضا بابازاده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای 8 شهریور شهید رجایی و شهید باهنر گفت: مسئله ترور و تروریسم موضوعی است که حتی قبل از اسلام هم وجود داشته، در زمان صدر اسلام هم بوده و امروزه نیز وجود دارد.

وی افزود: ترور به معنی وحشت افکنی در بین مردم است و در عالم سیاست افراد و گروه های منافق برای رسیدن به اهداف خود در منطقه مورد نظر ایجاد نا امنی می کنند تا با ایجاد رعب و وحشت بین مردم کنترل آن ها را به دست بگیرند تا صاحب اختیاراتی در آن مناطق شوند. امروزه خطرناک ترین موضوع برای صلح جهانی ترور و تروریسم است و بیشترین لطمه از ترور به دین اسلام وارد شده.

محمدرضا بابازاده اظهار داشت: دین اسلام بزرگترین قربانی ترور و تروریسم است و از بین کشورها بزرگترین قربانی کشور ایران است که حدود 17 هزار شهید ترور را به این خاک تقدیم کرده. تروریست ها در کشور ما شخصیت های برجسته ای را به شهادت رسانده اند از جمله آن ها انفجار 8 شهریور سال 1360 که باعث به شهادت رسیدن محمد علی رجایی رییس جمهور و محمد جواد باهنر نخست وزیر ایران شد.

وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت این عزیزان بزرگوار باعث می شود که شخصیت آن ها را به جهانیان و نسل جدید مطرح کنیم و رفتار و تلاش صادقانه آن ها را در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی به مردم نشان دهیم.

در پایان جلسه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: مراسم 8 شهریور به صورت عمومی در خیابان محراب ارومیه، حسینیه امام رضا(ع) از ساعت 11 تا 13 برگزار خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید