10:16|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1396 - 22:14
کد خبر: 6864

سی‌ودومین دوره تور بین المللی آذربایجان از 16 مهر آغاز خواهد شد

هزینه ثبت نام برای شرکت در تور 26میلیون تومان است اما به دلیل عدم تأمین این مبلغ، جوانان استان ما از شرکت در تور در قالب تیمی از استان خودشان محروم شدند، این درحالی است که هزینه میزبانی این مسابقات برای شهر ارومیه چندین برابر این مبلغ است، ای کاش تدابیری اتخاذ می شد تا این مبلغ اختصاص می یافت و ورزشکاران استان از این فرصت به وجود آمده محروم نمی گشتند.

سی‌ودومین دوره تور بین المللی آذربایجان از 16 مهر آغاز خواهد شد

میرمحمدرضا اسدی رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز گفت: سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان از 16 مهرماه سال جاری با شرکت 32 تیم خارجی، 4 تیم داخلی و مجموعا 500 نفر دوچرخه سوار و همراه به میزبانی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل آغاز خواهد شد.

وی افزود: هر ساله این مسابقات در اردیبهشت و خردادماه برگزار می شد که امسال به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در این ماه ها، زمان برگزاری تور تغییر یافت.

اسدی در ادامه گفت: مرحله اول این تور به طول 130 کیلومتر از تبریز به ارومیه برگزار خواهد شد و دوچرخه سواران روز بعد یعنی 17 مهر در مرحله دوم مسیر 204 کیلومتری ارومیه به منطقه آزاد ارس را رکاب خواهند زد، مسیر های منطقه آزاد ارس به تبریز، تبریز به سرعین، سرعین به تبریز و مسیر داخل شهر تبریز دیگر مراحل برگزاری تور امسال خواهد بود.

وی در ادامه گفت: از آنجایی که تور از حالت آماتور به نیمه حرفه ای ارتقاء یافته از استان های آذربایجان غربی و اردبیل تیمی حضور ندارد اما طی جلسه ای که چند روز پیش برگزار شد، مقرر گردید دوچرخه سوارانی از آذربایجان غربی در قالب تیم سپاهان در تور حضور یابند.

اسدی در پایان ضمن گله مندی از عدم حضور تیمی از استان گفت: هزینه ثبت نام برای شرکت در تور 26میلیون تومان است اما به دلیل عدم تأمین این مبلغ، جوانان استان ما از شرکت در تور در قالب تیمی از استان خودشان محروم شدند، این درحالی است که هزینه میزبانی این مسابقات برای شهر ارومیه چندین برابر این مبلغ است، ای کاش تدابیری اتخاذ می شد تا این مبلغ اختصاص می یافت و ورزشکاران استان از این فرصت به وجود آمده محروم نمی گشتند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید