05:42|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 08 مرداد 1396 - 23:45
کد خبر: 6777

آمریکا برای رسیدن به اهدافش ایران را نشانه نگیرد/ تیر آمریکا به سنگ خواهد خورد

آمریکا برای رسیدن به اهداف خود، انگشت اتهام را به ست ایران نشانه گرفته ولی با این اقدامات به جایی نرسیده و تیرش به سنگ خواهد خورد.

آمریکا برای رسیدن به اهدافش ایران را نشانه نگیرد/ تیر آمریکا به سنگ خواهد خورد

شهروز برزگر، نماینده مردم ارومیه در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز، با اشاره به تحریم اخیر آمریکا در مقابل پرتاب موشک ماهاره ای، سیمرغ گفت: آمریکا قریب به 40 سال است که ایران را تحریم کرده، این موضوع جدیدی برای مردم ایران نیست.

وی افزود: آمریکا نگران فرزندان ناخلف خود، اسرائیل، داعش و طالبان است؛ چنین کشورهایی بازوهای اجرای سیاست های شوم آمریکا در منطقه هستند.

برزگر با بیان این که نیروی قدرتمند انقلاب اسلامی در مقابل همه این ها ایستاده و نگرانی اصلی آمریکا از همین مقاومت و ایستادگی ایران است ادامه داد: آمریکا تلاش زیادی کرد که بهانه ای از ایران به دست بیاورد و نسبت به آزار و اذیت ایران بپردازد.

وی بیان کرد: ترامپ با تشکیل تیمی برای پیدا کردن اشتباهات ایران، هنوز نتوانسته است ایرادی از ایران اسلامی در رابطه با نقض برجام پیدا کند.

برزگر با بیان این که به قطع یقین آمریکا بهانه های دیگری، پس از این موضوع خواهد یافت تصریح کرد: شکست هایی که آمریکا با نابودی داعش در عراق، یمن و سوریه دید و نتوانست به اهداف خود برسد، انگشت اتهام را به سمت ایران می گیرد.

وی اظهار کرد: مطمئنا حرکت های ایران که در جهت توسعه علم و دانش انجام می دهد را به سمت چالش می کشد.

برزگر با اشاره به این که در زمینه تولید موشک های ماهواره ای در ایران، حالت دفاعی داشته و هیچ گونه تهاجمی در آن وجود ندارد گفت: ایران هیچ موقع آغازگر جنگ نبوده و نخواهد بود.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور جمهوری اسلامی ایران، مردم سالار بوده و آزاد اندیشی را مهم تلقی می کند چراکه این فرهنگ ریشه در تمدن و تاریخ ایران اسلامی دارد.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا بداند که با تحریم نیروهای سپاه به هیچ هدفی نمی رسد چراکه نیروهای سپاه هیچ گونه اموالی نه در کشور خویش و نه در کشورهای دیگر ندارند، لذا تحریم این افراد بیهوده بوده و تیر آمریکا، دشمن بزرگ ایران به سنگ خواهد خورد.

برزگر عنوان کرد: آمریکا با چنین حرکاتی بار روانی را در دنیا بیشتر کرده و هیچ گونه آسیبی به کشورهای اسلامی همانند ایران نخواهد رسید.امیدواریم روزی برسد که آمریکا از مسیر کنونی به جامعه ناب جهانی برگشته، تروریست پرور نباشد و سبب آرامش جامعه بشری شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید