14:23|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 12 تیر 1396 - 23:30
کد خبر: 6592

ایران تا 700 کیلومتر خارج از مرز آمادگی ایستادگی در مقابل دشمنان را دارد

کشور ایران به قدری توانایی دارد که تا 700 کیلومتر خارج از مرز می توانیم در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و مقاومت کند.

ایران تا 700 کیلومتر خارج از مرز آمادگی ایستادگی در مقابل دشمنان را دارد

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز، با اشاره به قدرت ایران در برابر دشمنان غیر قابل اعتماد گفت: ایران در برابر تمام تهدیداتی که بر علیه اش صورت میگیرد با قدرت تمام ایستاده و مردم نیز پشت کشور خود با عظمت و استقامت حضور دارند.

وی افزود: برای مثال می توان به حمله موشکی سپاه ایران به تروریست ها اشاره کرد که در واقع جواب دندان شکن برای دشمن تروریست بود.

حسن زاده ادامه داد: همچنین هشداری بود برای کشور عربستان و آمریکا که ایران توانایی غیر قابل باوری دارد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به این قدرت ها بیان کرد: ایران این اندازه توانایی دارد که بتواند در مقابل جزئی ترین حرکت تروریستی، جواب دندان شکن بدهد؛ این عمل نشان دهنده اقتدار سپاه و انسجام درون ایران بود.

وی تصریح کرد: همچنین نشان دهنده ی این بود که مسئولین ارشد ایران نسبت به امنیت کشور توجه زیادی دارند، به همین دلیل این حرکت انجام گرفت تا انسجام درونی را افزایش داده شود.

حسن زاده با بیان این که کشور اسلامی ایران با این اقدام دشمنان را به عقب نشینی وادار کرده است اظهار کرد: اگر این حرکت به جا، صحیح و به موقع انجام نمی گرفت شاید شاهد ادامه حرکت های تروریستی در کشور بودیم.

وی گفت: همچنین این حرکت نشان دهنده ی این بود که ما میتوانیم تا 700 کیلومتر خارج از مرز می توانیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

امام جمعه میاندوآب خاطرنشان کرد: امیدواریم که ادامه این حرکت باعث شود که دشمنان ایران به خود آمده و ایران اسلامی  را با دیگر کشور ها مقایسه نکنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید