00:51|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1396 - 22:48
کد خبر: 6510

یکی از ضعیف ترین دوره های والیبال ایران در لیگ جهانی رقم خورد

تیم ملی والیبال ایران در بازی نهم و آخر خود در لیگ جهانی والیبال 2017 به مصاف تیم روسیه رفت و با شکستی سنگین و دور از انتظار به کار خود در لیگ جهانی پایان دادند.

یکی از ضعیف ترین دوره های والیبال ایران در لیگ جهانی رقم خورد

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، تیم ملی والیبال ایران در بازی نهم و آخر خود در لیگ جهانی والیبال 2017 به مصاف تیم روسیه رفت و با شکستی سنگین و دور از انتظار به کار خود در لیگ جهانی پایان دادند.

ایگور کولاوویچ سرمربی تیم والیبال ایران تیم را بیشتر با حضور بازیکنان ذخیره همانند فرهاد سال افزون، رضا قرا، سامان فائزی، مجتبی میرزاجانپورو حضور مسعود غلامی و میلاد عبادی پور و لیبرو مهدی مرندی به مصاف تیم جوان روسیه رفت.

اشتباهات عجیب تیم  ایران در پوئن های پایانی در این بازی و خصوصا ست اول غوغایی عجیب به پا کرد؛ در ست اول ایران در امتیاز 24 و حریف در امتیاز 21 بود ولی ایران عاجز از کسب تنها یک امتیاز ماند ولی روسیه با کسب 5 امتیاز پی در پی توانست ست اول را 26 بر 24 از آن خود کند.

روسیه در این مسابقات با تیمی کاملا جوان و نوپا و بی تجربه با میانگین سنی حدودا 22 سال پا به چنین مسابقات سختی گذاشته بود و نسبت به لیگ جهانی سال گذشته تنها یک بازیکن این تیم تغییر نکرده بود ولی مقابل تیم ایران عالی ظاهر شدند و توانستند در خاک لهستان ایران را با شکست بدرقه کنند.

شاگردان ایگور در ست های بعدی نیز با نتایج مشابه 25 بر 18 مغلوب ستاره های قد بلند روس شدند و در مجوع با 3 برد و 6 باخت با ایستادن در رده یازدهم در میان دوازده تیم با  7 امتیاز قرار گرفت تا ضعیف ترین دوره لیگ جهانی والیبال به نام ایگور کولاکوویچ ثبت شود.

تیم ملی والیبال ایران در این دوره از مسابقات 11 ست برده و 23 ست باخته داشت که در این ست ها 739 پوئن مثبت و 795 پوئن منفی را در کارنامه خود ثبت کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید