04:30|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1395 - 12:23
کد خبر: 6163

کمبود سالن های ورزشی درارومیه

مطمنا جامعه ای پویا و شاداب خواهد بود که دارای جوانان پرنشاط و شادابی باشد که لازمه این کار وجود سالن های خوب و استاندارد در سطح شهر میباشد.

کمبود سالن های ورزشی درارومیه

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز, سالنهاي ورزشي از دير باز محل خوبي جهت انجام ورزشهاي مختلف و گذراندن اوقات فراغت بوده و هست.جايكه شايد از لحاظ تاثيرات مثبت از جمله بهبود و سلامت و روح و روان  براي هر شخصي توصيه ميشود.

ولي كمبود سالن هاي ورزشي و در پي آن گراني بيش از اندازه اجاره سالن باعث شده است مردم ميل به ورزش در اين مكان ها را به باد فراموشي سپرده و بيشتر در پاركهاو مكان هايي كه با هزينه هاي به مراتب كمتر و تعداد فراواني بيشتر سپري كنند.شايد بهتر باشد از هم اكنون در هر نقطه از محله شهر به فكر احداث سالن ورزشي باشيم تا شاهد تربيت فرزندان سالم تر و ادامه حيات بهتري قرار گيريم.بهتر است فكري به حال گراني بيش از اندازه اجاره يك سالن ورزشي براي ساعتي  از روز كنيم تا مردم را به نوعي تشويق به ورزش و تندرستي در محيطي سالم كرده باشيم تا حداقل با اين اقدام باري از دوشه كم بودن سالن هاي ورزشي برداشته شود.

 

شايد كم بودن همين سالنهاي ورزشي و گران بودن اجاره آنها ضرب المثل ورزش سلامتي مياورد  را تا حدود زيادي از ذهن ها پاك كرده باشد  و  حتي جواب منفي را به همراه  داشته باشد،كه لازمه  تشويق مردم به ورزش همگاني احترام گذاشتن به خواسته هاي آنها و استفاده مفيد و يكسان از سهميه  امكانات ورزشي ميباشد  .يكي ديگر از مشكلات اساسي در ورزش سالني شهر در اين گير و داد  كمبود سالن اجاره اكثر آنها در ساعات مشخص و معيني به ادارات و سازمان هاي مختلف ميباشد كه طبيعتا در صورت كمبود امكانات ورزشي تقاضا بيشترخواهد بود و باعث فراري شدن  آن چند ده نفري كه ميل به ورزش سالني داشتندميشود.

كيفيت سالن هاي ورزشي يكي ديگر از دغدغه هاي مهم علاقه مندان به ورزش ميباشد كه در اين بين مشكل سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي و نور كافي و عدم رختكن مناسب بيشتر از همه به چشم ميخوردکه امید میرود در ساخت سالن های تازه تاسیس شهر از امکانات استاندارد استفاده شود. از دیگر نکاتی که در این بین زیاد به چشم میخورد کمبود سالن های ورزشی مختص بانوان میباشد که مطمنا نبود امکانات مساوی با عدم پیشرفت ورزشی خواهد بود.

مطمنا جامعه اي پويا و شاداب خواهد بود كه جوانان تندرست و سالمي داشته باشد پس قطعا بايستي در كنار فشار دغدغه هاي فكري جامعه  محياي محيطه ورزشي  ارام با امكانات استاندارد جهت ورزش و تندرستي بود .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید