17:56|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1395 - 12:37
کد خبر: 6141

مقام سوم لیگ والیبال ایران هیچ ارزشی ندارد/دو بازیکن ما در بازی با پیکان اسیر حواشی شدند

با انگیزه مضاعف و زیادی به مصاف تیم سایپا می رویم تا با برتری مقابل این تیم حداقل به روی سکو برویم.

مقام سوم لیگ والیبال ایران هیچ ارزشی ندارد/دو بازیکن ما در بازی با پیکان اسیر حواشی شدند

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، بیژن فرج زاده سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه در رابطه با آخرین شرایط تیم پیش از بازی با سایپا گفت: جهت پیروزی و موفقیت در این بازی به تهران آمده ایم و تنها هدفمان کسب پیروزی در مقابل سایپا و کسب مقام سوم سوپرلیگ والیبال ایران است.

فرج زاده در رابطه با شرایط روحی و انگیزه بازیکنان تیم اظهار داشت: انگیزه بازیکنان خیلی خوب و بالا است چون بازیکنان غیربومی و شهرستانی می خواهند با پیروزی در این مسابقه به کار خود پایان دهند و به خانه های خود بازگردند، تیم مقابل هم انگیزه ای برای تقابل با ما ندارد و به احتمال زیاد بازنده این بازی خواهد بود تا دوباره برای بازی سوم به ارومیه نیاید.

سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه در رابطه با با تفاوت مقام سوم و چهارم لیگ ایران گفت: مقام دوم تا چهارم و یا پنجم و ششم هیچ تفاوتی با هم حداقل در لیگ ایران ندارند چون فدراسیون والیبال هیچ ارزشی برای مقام دوم و سوم نگذاشته، به طور مثال می توانستند تیم قهرمان که به آسیایی می رود تیم های دوم و سوم را به مسابقات بین المللی دیگر بفرستند.

بیژن فرج زاده در محرومان یا مصدومان شهرداری ارومیه در این بازی عنوان کرد: به لطف و محبت خداوند هیچ گونه محروم و مصدومی تا این لحظه نداریم و تیم با تمامی نفرات به مصاف سایپا تهران می رود.

فرج زاده درباره علت شکست شهرداری مقابل تیم پیکان در نیمه نهایی اظهار داشت: جو بازی و سالن در تهران کاملا بر علیه تیم شهرداری ارومیه بود، حاشیه هایی که در میدان مسابقه به وجود آمده بود بر رور عملکردمان کاملا تاثیر منفی گذاشته بود.

وی افزود: 2 تن از بازیکنان تیم ما کاملا تحت تاثیر شیطنت های بازیکنان تیم حریف قرار گرفتند و با توجه به بی تجربگی برخی بازیکنان بازی را از دست دادیم.

سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه در رابطه با هواداران و عشاق والیبال ابراز کرد: از همه هواداران والیبال ارومیه تشکر می کنیم، هواداران ما با دعاها و تشویق هایشان کمک های فراوانی به ما کرده اند و در هر شرایطی یار و یاور ما بوده اند.  

گفتنی است تیم شهرداری و سایپا تهران از ساعت 14:30 یکشنبه 22 اسفند در خانه والیبال تهران به مصاف هم خواهند رفت، همچنین تیم های پیکان و بانک سرمایه از ساعت 17 امروزجهت تعیین قهرمان سی امین دوره به مصاف هم خواهند رفت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید