01:01|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1395 - 20:29
کد خبر: 6137

٧پروژه شاخص در سال جديد اجرايي خواهد شد

رضا جوان كيا معاون عمراني شهرداری ارومیه در رابطه با مهمترين پروژهاي سال٩٦گفت:در سال ۹۶ هفت پروژه شاخص داریم که از نمونه های بارز و بزرگ آن می توان به تقاطع غیرهمسطح آذربایجان، شهربازی ارومیه، ساختمان اداری شهرداری، پارک امامت و پروژه تالار شهر اشاره کرد

٧پروژه شاخص در سال جديد اجرايي خواهد شد

 

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، رضا جوان کیا معاونت عمراني شهرداری ارومیه در مورد پروژه های در دست اقدام گفت: در سال ۹۶ هفت پروژه شاخص داریم که از نمونه های بارز و بزرگ آن می توان به تقاطع غیرهمسطح آذربایجان، شهربازی ارومیه، ساختمان اداری شهرداری، پارک امامت و پروژه تالار شهر اشاره کرد که در سال ۱۳۹۶ اجرا می شوند.
وی افزود: تا اردیبهشت ۹۶ فاز اول پروژه آذربایجان و شهربازی افتتاح خواهد شد، همچنین پروژه آذربایجان ۴۰% پیشرفت فیزیکی داشته است.
جوان کیا در مورد امکانات شهربازی ارومیه گفت: شهر بازی ارومیه بصورت یک مجتمع بزرگ و مجهز دارای هتل، فضای سبز، فضاهای خدماتی در حاشیه است.
معاونت فنی و مهندسی شهرداری ارومیه در مورد پروژه های در حال اتمام گفت: پروژه تقاطع آذربایجان، ساختمان اداری شهرداری و شهربازی بزرگ ارومیه قطعا در سال ۹۶ افتتاح خواهند شد.
جوان کیا تصریح کرد: در دهه فجر پروژه های و طرح زیادی از سوی شهرداری ارومیه افتتاح و طرح عملیاتی آن ها به پایان رسید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید