11:09|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 19 اسفند 1395 - 21:10
کد خبر: 6125

برخی فروشگاها اصولی رقابت نمیکنند/نسل جدید فروشگاه رفاه در ارومیه افتتاح میشود

فروشگاه های زنجیره ای رفاه با قدمتی بیش از ۲۰ سال درحال فعالیت هستند و هم اکنون ۲۳۰ فروشگاه، ۱۰۰۰ عاملیت فروش و بیش از ۸۵۰۰ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم با رفاه همکاری می کنند.

برخی فروشگاها اصولی رقابت نمیکنند/نسل جدید فروشگاه رفاه در ارومیه افتتاح میشود

فرشید گلزاده کرمانی مدیرعامل فروشگا های زنجیره ای رفاه کشور  ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: فروشگاه های زنجیره ای رفاه با قدمتی بیش از ۲۰ سال درحال فعالیت هستند و هم اکنون ۲۳۰ فروشگاه، ۱۰۰۰ عاملیت فروش و بیش از ۸۵۰۰ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم با رفاه همکاری می کنند.

فرشید گلزاده گفت:ویژگی نسل جدید فروشگاه رفاه  در 5بخش خلاصه میشود که طراحی زیبا و لذت بخش برای مردم,تنوع کالایی برای انتخاب بهتر مردم,اضافه شدن بخش مواد غذایی تازه,استفاده از نظریات و نقدهای مشتریان و به حداقل رساندن قیمت کالاهای توزیعی از این بخش ها میباشد.
وی افزود: بعد از حضور فروشگاه های دیگر زنجیره ای و رکود حاکم بر بازار وضعیت حاکم بر رفاه خوب نبود که با تصمیمی که گرفته شد طرح تحول راهبردی با بهبود زیرساخت ها و طراحی مجدد و مشتری گرا را مدنظر قرار دادیم تا دوباره بتوانیم در بازار فعالتر شویم.
مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه تصریح کرد: در رویه جدید فروشگاه های رفاه، بخشی بنام فروش مواد غذایی تازه مانند میوه و نان نیز اضافه شده است ضمن اینکه در رویه جدید رفاه را مکانی جذاب برای مشتریان و لذت بخش تبدیل کرده ایم.
گلزاده گفت: امروز اولین فروشگاه نسل جدید رفاه در استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه راه اندازی میشود که این فروشگاه ۴۳امین فروشگاه نسل جدید کشور در سال ۹۵ خواهد بود ضمن اینکه تا بهره برداری از ۷ فروشگاه نسل جدید دیگر تا پایان سال در کشور تعداد این فروشگاه ها امسال به ۵۰ عدد و در کل به ۶۰ فروشگاه خواهد رسید.
وی در مورد همکاری با واحدهای تولیدی و محصولات بومی نیز افزود: فروشگاه رفاه آمادگی این را دارد که با کارخانه های تولید کننده محصولات با کیفیت در چارچوب قواعد خاص و با کنترل کیفیت همکاری کند زیرا اعتقاد داریم محصول بومی و فروش ملی میتواند به اقتصاد کشور نیز کمک کند.
وی همچنین اضافه کرد: مجموعه رفاه آمادگی همکاری با فروشگاه های خرد در سطح شهرها را دارد و میتواند سود آنها را تضمین کند.
مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه تصریح کرد: هم اکنون با اضافه شدن رفاه کارت، میتوانیم با ارگانها، سازمان ها و ادارات برای فروش محصولات با تخفیف بیشتر و فروش گروهی همکاری کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید