06:47|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 17 اسفند 1395 - 13:43
کد خبر: 6112

پیکان دارای تجربه بالاتری بود/انگیزه نتیجه بازی مقابل سایپا را رقم خواهد زد

عبدالرضا علیزاده لیبروی تیم شهرداری ارومیه انگیزه را عامل اصلی پیروزی هردو تیم در بازی رده بندی فردا عنوان کرد و گفت:هر تیم که فردا با انگیزه بیشتر بازی کند پیروزی بازی خواهد بود.

پیکان دارای تجربه بالاتری بود/انگیزه نتیجه  بازی مقابل سایپا را رقم خواهد زد

عبدالرضا علیزاده لیبروی تیم شهرداری ارومیه در گفت و گو باسرویس ورزشی  باریش نیوزدر رابطه با آخرین وضعیت تیم گفت:وضعیت تیم فعلا نامشخص میباشد و بچه های تیم از باخت مقابل پیکان در شوک قرار دارند و امروز بعد از ظهر یک جلسه برنامه تمرینی خواهیم داشت تا برای بازی فردا آماده شویم.

 

علیزاده در رابطه با روحیه بازیکنان بعد  از شکست  مقابل پیکان گفت:بازیکنان تیم از قضیه شکست مقابل پیکان ناراحت میباشند و ما یکسال برای قهرمانی تلاش کرده بودیم ولی متاسفانه بازی والیبال همیشه یک سمت پیروزی و یک سمت شکست را به همراه دارد ولی خداروشکر میکنیم که هواداران از بازی ما راضی بوده و این موضوع به ما قوت قلب میدهد و بازی فردا مطمنا بازی سختی برای هردو تیم خواهد بود و انگیزه در مسابقه فردا نکته کلیدی و پیروزی  تیم ها خواهد بود.

علیزاده در رابطه با علت عدم نتیجه گیری تیم از  امتیازهای  میانی ست ها به بعد گفت:به هرحال این موضوع نیاز به کارشناسی دارد و پوئن های  حساس در والیبال برای تیمی میباشد که با تجربه تر میباشد و پیکان با داشتن 7بازیکن المپیکی  و تجربه بالا و داشتن سعید معروف وغفور  کم اشتباه تر مقابل ما بازی کرده و پیروز میدان شدند.

لیبروی تیم شهرداری ارومیه در رابطه با بازی رده بندی مقابل سایپا گفت:قطعا ما فردا برای یک بازی زیبا  به میدان خواهیم رفت ولی تیمی در این بازی برنده خواهد شد که انگیزه لازم را داشته باشد.

علیزاده در پایان دررابطه با مشکلات تیم شهرداری گفت:مشکلات در همه تیم های لیگ وجود دارد تیم شهرداری نیز از این قاعد مستثنی نیست ولی تمامی بازیکنان امسال برای موفقیت تیم  تمام تلاش خود را انجام دادند و در پایان چه علیزاده در تیم باشد و یا نباشد و چه تیم برنده یا شکست بخورد والیبال همیشه در خون مردم ارومیه جریان دارد و به همه هواداران تیم خسته نباشید میگوییم.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید