08:02|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1395 - 10:13
کد خبر: 6105

والیبال ارومیه همچنان در حسرت قهرمانی!

تیم والیبال شهرداری ارومیه در آخرین بازی مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ والیبال ایران با نتیجه 3-1 مغلوب پیکان شد و از رسیدن به فینال برای دومین فصل متوالی ناکام ماند.

والیبال ارومیه همچنان در حسرت قهرمانی!

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز ، در بازی آخر مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ والیبال ایران جام شهدای منا تیم های پیکان تهران و شهرداری ارومیه از ساعت 16 روز یکشنبه به مصاف هم رفتند، در این بازی حساس و سخت پیکان تهران با نتیجه 3-1 شهرداری ارومیه را مغلوب خود ساخت و توانست به فینال سی امین دوره رقابتهای والیبال قهرمانی کشور صعود کند.

شهرداری ارومیه بازی را مثل همیشه با قدرت و جنگندگی خوبی شروع کرد، شهرداری تا امتیازات میانی ست از رقیب سنتی خود پیش بود با اینکه میانگین سنی بیشتری نسبت به حریف داشت اما در امتیازات پایانی کم تجربه ظاهر شد و این ست را با نتیجه 25-22 به حریف واگذار کرد.

سنتی ترین مسابقه لیگ والیبال ایران میان دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران در حالی پیگیری شد که باز هم تیم شهرداری تا امتیازات پایانی با رقیب نام آشنای خود پیش آمد، باز هم اشتباهات در امتیازات پایانی گریبان تیم ارومیه را گرفت و همانند ست اول 25-22 مغلوب پیکان سواران شد، ضعف تیم ارومیه در دریافت اول روی سرویس های مرگبار حریف مشهود بود و توپ ها به درستی در اختیار پرویز پزشکی قرار نمی گرفت.

در ست سوم این جدال نفسگیر شهرداری دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، شیرخفته آذربایجان در این ست بیدار شد و با جولانی فوق العاده ای و بازی ترکیبی و نمایشی خیره کننده خود مقابل شاگردان پیمان اکبری با نتیجه 25-18 به برتری دست یافت.

در شروع ست چهارم بازیکنان شهرداری ارومیه شوکه شدند و با سرویسهای ناب امیرغفور، بازی عجولانه مجتبی میرزاجانپور و دریافت های ضعیف آرش کشاورزی باعث شد نتیجه 7-1 به سود پیکان شود در ادامه با ورود رحمان داوودی به جای میرزاجانپور، شهرداری حماسه ای خلق کرد و 6 اختلاف امتیاز را جبران کردند و با رسیدن به امتیاز 10 هم امتیاز تیم پیکان شد، باز هم ارومیه در شوکی فرو رفت  باعث ایجاد اختلاف در امتیازات شد به شکلی که از امتیاز 10-10 تیم پیکان 15 پوئن و تیم شهرداری ارومیه تنها 9 پوئن به خزانه امتیازات خود واریز کرد. تا تیم پیکان با نتیجه 25-19 پیروز شود و در نهایت به دیدار فینال رقابت ها صعود کند، شهرداری ارومیه نیز برای کسب مقام سوم به مصاف تیم سایپا تهران خواهد رفت.

عاشقان والیبال ارومیه

هواداران وعشاق پرشور والیبال ارومیه بار دیگر عشق خود را به تیم شهرداری ارومیه اثبات کردند و فاصله 900 کیلومتری ارومیه - تهران را طی کردند تا به تشویق تیم محبوبشان بپردازند ولی باز هم تهران باز هم نیمه نهایی و شکستی دیگر در کارنامه شهرداری ارومیه.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید