21:18|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1395 - 21:07
کد خبر: 6094

با روحيه و آمادگي بالا مقابل پيكان بازي خواهيم كرد

بیژن فرج زاده سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه ضمن شرايط روحیه  بازیکنان تیم شهرداری بالا دانست و گفت :با روحيه و آمادگي كامل راهي تهران خواهيم شد

با روحيه و آمادگي بالا مقابل پيكان بازي خواهيم كرد

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، بیژن فرج زاده سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه ضمن اشاره به روحیه بالای بازیکنان تیم شهرداری گفت: با تمام وجود و توان خود و با روحیه ای بالا برای تقابل با پیکان تهران راهی تهران خواهیم شد.
وی افزود: ما برای پیروزی و رسیدن به فینال مسابقات به تهران می رویم و اگر بازیکنان مثل بازی روز سه شنبه کوبنده و قدرتمند ظاهر شوند قطعا دست پر به ارومیه برخواهیم گشت.

فرج زاده در مورد اعزام هواداران به تهران اظهار داشت: در خصوص اعزام هواداران فهیم تیم شهرداری ارومیه به تهران به جمع بندی نرسیده است و اگر تصمیم به انتقال هواداران از سوی باشگاه باشد، از طریق سایت باشگاه شهرداری ارومیه اطلاع رسانی خواهد شد.
وی افزود: تماشاگران در صورت عدم اعزام از سوی باشگاه شهرداری می توانند به صورت خودجوش و مردمی خود را به تهران برسانند.

فرج زاده درباره زمان اعزام تیم گفت: تیم والیبال شهرداری ارومیه متشکل از کادرفنی، بازیکنان و کادر پزشکی با پرواز هوایی روز جمعه ارومیه را به مقصد تهران ترک می کند تا دو روز قبل از بازی حساس روز یکشنبه در تهران مستقر شود.

سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: به امید خدا در این بازی هیچ گونه محروم و مصدومی نداریم و مشکل سرماخوردگی رحمان داوودی به صورت کامل رفع شده است و همه  بازیکنان آماده جدال حساس با پیکان هستند.

گفتنی است که تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران بازی سوم مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های کشور روز یکشنبه ۱۵ اسفند از ساعت ۱۶ در سالن خانه والیبال تهران برای تعیین دیگر پای فینال به مصاف هم خواهند رفت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید