15:43|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 09 اسفند 1395 - 13:03
کد خبر: 6080

شهرداری بار دیگر در نیمه نهایی والیبال لغزید!

تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار سوم مرحله ی نیمه نهایی مقابل رعد پدافند اصفهان شکست خورد تا از صعود به بازی فینال و سوپرلیگ والیبال ایران بازماند.

شهرداری بار دیگر در نیمه نهایی والیبال لغزید!

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز،تیم شهرداری جوان ارومیه دربازی سوم مرحله نیمه نهایی درسالن غدیرارومیه میزبان تیم رعد پدافند اصفهان بود،دو تیم در دو بازی گذشته هرکدام صاحب یک برد و یک باخت شده بودند.

جدال مرگ و زندگی میان دو تیم به نفع تیم اصفهانی رقم خورد واین رعد پدافند اصفهان بود که با نتیجه 3بر1 برمیزبان خود غلبه کرد،این دیدار که درحضورحدود 3500 تماشاگرعاشق و والیبال دوست ارومیه ای برگزار شد در نهایت منجربه صعود تیم اصفهانی به سوپرلیگ والیبال ایران شد.

شاگردان ساسان خداپرست ست اول را بسیار ضعیف شروع کردند،مشکل اصلی عدم دریافت مناسب بود و توپ ها به دست پاسورتیم اشکان درخشان نمی رسید،شهرداری جوان این ست را بانتیجه عجیب ودوراز انتظار 25-14 به حریف واگذارکرد.

اماساسان خداپرست درشروع ست دوم دست به تغییرات عمده در ترکیب خود زدو با خارج کردن امیرخداپرستی،اشکان درخشان و توحیداصغری کاپیتان تیم از زمین بازیکنان جوان تر را به زمین فرستاد،درابتدای این ست باز هم تیم رعد پدافند بود که اختلاف امتیاز ایجاد کرده وتا5 امتیاز از شهرداری جوان ارومیه پیشی گرفت،اما شهرداری جوان بعد از امتیازات میانی ست توانست خود را کم کم با اسپک های خوب امیربرزگر و پاس های نمایشی سجادسیفی نیا به امتیازات رعد پدافند اصفهان نزدیک کرد و در امتیاز 21 به امتیازات رعد رسید،درامتیازات پایانی بازیکنان شهرداری جوان بازی خود را به حریف دیکته کرده و با نتیجه ی 25 بر 22 بر حریف خود چیره شدند.

در شروع ست سوم باز هم عدم دریافت های مناسب از سوی امیربرزگر بازیکن باتجربه ی تیم شهرداری جوان تیم را به چالش سختی کشید،از یک سو دریافت اول فوق ضعیف تیم در حضور ایرج میکاییل زاده و امیربرزگر و از یک سو دفاع منسجم تیم رعد پدافند هم در روی تور و هم در انتهای زمین با توپ گیری مناسب لیبرو این تیم امان شهرداری جوان ارومیه را برید ودرحالیکه باز هم در امتیازات پایانی به حریف نزدیک شد و همگان شاهد نتیجه24-23 بودند پشت خط زن رعد پدافند آه از نهاد هواداران درآورد وست سوم با نتیجه ی 25 بر 23 به نفع رعد پدافند اصفهان خاتمه یافت.

در شروع ست چهارم شهرداری جوان دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت،ساسان بازیکنان باتجربه را باردیگربه زمین آورد،درابتدای ست بازیکنان شهرداری جوان خوب کارکردند و با اسپک های توحیداصغری و امیرخداپرستی پایاپای بارقیب خود پیش می رفت ولی باز هم حملات بازیکنان دیار چی چست اسیردفاع های بلندقامتان نصف جهان شد تا با نتیجه ی 25-19 مقابل حریف قدرتمند خود زانو بزند.

گویاسرنوشت تیم های آذربایجانی در نیمه نهایی گره خورده،تیم مقاومت فرمانداری مهاباد نیزدربازی سوم خود درنیمه نهایی با نتیجه قاطع 3-0 مقابل سپهرالکتریک قزوین شکست را پذیرا شد تا این نماینده قزوین باشد که به سوپرلیگ والیبال ایران صعود می کند.

دیدار فینال این رقابت ها مابین تیم های رعد پدافند اصفهان و سپهر الکتریک قزوین و دیدار رده بندی میان دو تیم آذربایجانی شهرداری جوان ارومیه و مقاومت فرمانداری مهاباد برگزار خواهد شد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید