21:19|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 05 اسفند 1395 - 10:01
کد خبر: 6072

دوست دارم در مجموعه های طنز ایفای نقش کنم

سهیل اندام با اشاره به علاقه وی به حوزه بازیگری گفت: من از روی عشق و علاقه در این حوزه فعالیت میکنم و همین علاقه نمیگذارد از کارم پشیمان شوم.

دوست دارم در مجموعه های طنز ایفای نقش کنم

سهیل اندام بازیگر مجموعه های تلويزيون استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی باریش نیوز اظهار داشت: فعالیت تلويزيون من بصورت رسمی از سال 74 شروع شد و قبل از آن در حوزه تئاتر نقش آفرینی  کرده ام، اولین کار تلويزيون که من در آن نقش داشته ام مجموعه تلويزيون "آنا" بود و از جمله سریال های دیگه ای که در آن حضور داشتم میتوان به باجانقلار سه، آداخلی، حورمت، دریا، بخته ور، ده ده مالی اشاره کرد.


وی اساسی ترین مشکل بازیگری را بحث تامین مالی آن دانست و گفت: مهمترین مشکل نبود توجیح اقتصادی در این رشته است که اغلب مانع و یا باعث کاهش روند پیشرفت میشود. من از روی عشق و علاقه در این حوزه فعالیت میکنم و برای من نیز توجیه اقتصادی ندارد، اگر کسی از روی نیاز مالی به سراغ بازیگری بیاید مطمئنا موفق نخواهد شد.


اندام ضمن اشاره به پروژه های آینده افزود: دو مجموعه دیگر در دست ساخت است که بعد از عید نوروز کارهای نهایی آنها انجام شده و اکران میشود.

وی در پایان گفت: بیشتر دوست دارم در مجموعه های طنز ایفای نقش کنم خوشبختانه اغلب مجموعه هایی که تا به امروز در آن حضور داشته ام طنز بودند، نقشی دوست دارم که بازخورداش زیاد باشد و بتواند جامعه را تحت تاثیر قرار دهد مثل نقش جابر در مجموعه آداخلی که کاملا متفاوت بود و مردم بسیار دوست داشتند، به جامعه تاثیر گذاشته بود و میشد بازخورد و اثرات آن را در برخورد با مردم و رفتارشان مشاهده کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید