21:47|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1395 - 22:00
کد خبر: 6039

بيانيه نمايندگان شهرستان اروميه در پی انتشار مطالب خلاف واقع در روزنامه همشهری

نمايندگان شهرستان اروميه در پی انتشار مطالب خلاف واقع در روزنامه همشهری بیانه ای صادر کردند.

بيانيه نمايندگان شهرستان اروميه در پی انتشار مطالب خلاف واقع در روزنامه همشهری

به گزارش سرویس سیاسی باریش ،نمايندگان شهرستان اروميه در پی انتشار مطالب خلاف واقع در روزنامه همشهری بیانه ای صادر کردند.

♦️نادرقاضي پور؛

از روزنامه همشهری به دادگاه انقلاب شکایت می کنم/برهم زدن آرامش مردم آذربایجان را بر نمی تابیم

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت : در پي چاپ مقاله اي در روزنامه همشهري ويژه آذربايجان غربي و جعل تاريخ و هويت شهر اروميه از اين روزنامه به دادگاه انقلاب شكايت خواهيم  كرد.
نادر قاضي پور با تائيد پيگيري شكايت از روزنامه همشهري به دادگاه انقلاب ، عنوان كرد: جعل تاريخ و هويت مردم  آذربايجان و برهم زدن آرامش و امنيت مردم قهرمان آذربايجان را تحمل نخواهم كرد.

 

♦️روح الله حضرت پور:


مطالب مندرج در تاریخ 23 بهمن ماه روزنامه همشهری کشور در مورد ارومیه نیز یکی از بزرگترین جعلیات و کج اندیشی هاست که به صورت کاملاً مغرضانه همراه با جعل ناشیانه تاریخ این شهرستان همراه شد و باعث آزرده خاطرشدن مردم شریف و صبور ارومیه و همچنین بنده شد.

اینجانب به نیابت از موکلان خود این موضوع را محکوم کرده و اعلام می دارم که مردم آذربایجان در جهت حفظ وحدت و تحقق همدلی و همزبانی در کشور حرکت کرده و فتنه جاعلان تاریخ این دیار و توهین کنندگان را این بار نیز خنثی خواهند کرد و بنده نیز پیگیر احقاق حقوق آنها خواهم بود.

‎یادآور می شوم که در برهه کنونی فعالیت و کوشش مورخان و پژوهشگران ارومیه ای و آذربایجانی بیش از پیش ضروری به نظر می رسد تا با تولید محتوا و انتشار گسترده اسناد تاریخی و همچنین نتیجه تحقیقات خود در مطبوعات و فضای مجازی جلوی جاعلان و مغرضان را گرفته و به وظیفه خود در برابر این خاک مقدس عمل کنند.

 

♦️سید هادی بهادري:


متاسفانه مجددا شاهد آن هستیم که در یک نشریه دیگر ، عده ای به دنبال منافع نژادپرستانه‌ی خود هستند و سعی دارند با ضربه زدن بر ریشه های اتحاد و همدلی در آذربایجان، به منافع خود دست پیدا کنند و امنیت ملی و تمامیت ارضی کشور عزیزمان ایران را با تاریخ سازی ها و موهومات خود به خطر بیاندازند.عده ای معلوم حال که حتی بیانات مقام معظم رهبری را نادیده و نشنیده گرفته و بارها و بارها سعی کرده اند دشمنی خود را با نظام و آذربایجان را به اثبات برسانند.

لذا ما شدیدا این مسئله محکوم کرده درخواست رسیدگی دستگاه قضا به این موضوع را داریم و خواهان اخراج خبرنگار خاطی و عذرخواهی رسمی این نشریه از مردم شریف آذربایجان هستیم.

ارگان شهرداری تهران این بار با این بی حرمتی و ادعای سخیف لکه ننگ دیگری بسان پلاسکو در پرونده خود به ثبت رساند.
اورمیه همیشه شهر آذربایجان بوده و خواهد ماند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید