07:27|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1395 - 15:03
کد خبر: 6035

ملت ایران از نظام جداشدنی نیست

عضو هیئت رئیس مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفت:ملت ایران از نظام جداشدنی نیست.

ملت ایران از نظام جداشدنی نیست

به گزارش سرویس سیاسی باریش ،آیت الله سیداحمد خاتمی ظهر جمعه در جمع راهپیمایان ارومیه ای با قدردانی از خلق حماسه مردم ارومیه در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهارداشت: تک تک شما شایسته تکریم و تجلیل هستید و با حضور پرشور خود تو دهنی محکمی به رئیس جمهور آمریکا که به تعبیرخودشان مشکل روانی دارد زدید.

دشمن به دنبال جدا کردن مردم از نظام است

عضو هئیت رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه  هدف دشمنان جدا کردن مردم از نظام است اظهارداشت: در این راستا استکبار جهانی با تحریم های به قول خودشان فلج کننده سعی در دلسردی مردم از نظام داشته و دارند.

وی با بیان اینکه هر چند بخشی از آثار تحریم ها در جامعه امروز خودنمایی می کند گفت: ولی دشمنان از این هدف خود نیز ناکام مانده اند سال 91 وقتی اوبا رئیس جمهور سابق آمریکا تحریم ها را آغاز کرد گفت در عرض یک ماه دست تسلیم ایران به سوی آنها دراز خواهد شد اما در حال حاضر روزهای پایانی سال 95 را سپری می کنیم دست های ملت ایران دراز شده ولی در قالب مشت محکم بر دهان یاوه گویان و آمریکا هنوز خمیازه می کشد.

امام جمعه موقت تهران جدایی ملت از ولایت را سومین هدف دشمن نام برد و اضافه کرد: دشمنان برای رسیدن به این هدف شوم با شیطنت های فراوان، تخریب و دروغ گویی از طریق فضای مجازی تلاش دارند اما مگر می شود مردمی که برکت ولایت فقیه را لمس کرده اند دست از ولایت بردارند.

عضو هئیت رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی مدیون ولایت است، 38 سال ماندگاری انقلاب اسلامی مدیون ولایت است مگر امکان دارد مردم دست از این ولایت فقیه بردارد.

خاتمی القای ترس از آمریکا، اختلاف افکنی بین ملت و دولت را از چهارمین و پنجمین اهداف دشمنان یاد کرد و افزود: اختلاف افکنی بین ملت و دولت، بین دانشجو و طلبه، بین اقشار مختلف از سیاست های شوم اسکتبار جهانی است که سالهاست تلاش دارند از طرق مختلف به آن دست یابند اما ملت آگاه ایران این اهداف آنها را نیز ناکام گذاشته است.

دشمنان در پی بزرگ نمایی مشکلات و کوچک نمایی خدمات هستند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بیکاری، فقر، اعتیاد ماتم بزرگی برای مسئولان نظام است و مسئولان می دانند مردم به مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند گفت: اما مردم نباید فراموش نکنند خدمات زیادی در طول انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

وی یاد آور شد: 57 سال حکومت سیاه پنج مشخصه از جمله دین ستیزی، مردم ستیزی، عفت ستیزی، استقلال ستیزی و آزادی ستیزی در پی داشت اما همه اینها با پیروزی انقلاب اسلامی از بین رفت و دوباره عزت و استقلال و دین به مردم ارزانی شد چرا باید این خدمات نادیده گرفته شود.

خاتمی افزود: آمریکا و استکبار جهانی بداند با دولت طرف نیستند بلکه با یک ملت به پاخواسته طرف هستند پس نمی توانند با بزرگ نمایی مشکلات و کوچک نمایی خدمات به اهداف خود دست یابند.

عضو هئیت رئیس مجلس خبرگان رهبری نهمین هدف شوم دشمنان را باز کردن باب مذاکره با ایران برشمرد و گفت: عده ای تصور می کنند اگر باب مذاکره با آمریکا باز شود بسیاری از مشکلات حل می شود اما اینها بدانند آمریکا در پی مذاکره با ایران نیست بلکه از این طریق تلاش دارند ملت ایران را تحقیر کند.

ایران در تمامی عرضه ها قدرت بلامنازع منطقه است

وی اظهارداشت: همانطور که در روزهای اخیر رسانه های داخلی کشور به دنبال دعوت مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بودند همان میزان رسانه های بیگانه التماس می کردند مردم در راهپیمایی شرکت نکنند اما شکوه راهپیمایی امروز که همانند شکوه راهپیمایی 22 بهمن سال 57 بود جواب کوبنده ای بر این زیاده خواهی های بیهوده بوده و خواهد بود.

خاتمی دهمین و آخرین هدف شوم دشمن را القای این فرهنگ که بدون آمریکا نمی توانیم به راه خود ادامه دهیم عنوان کرد و افزود: دشمنان با القای این فرهنگ می خواهند به مردم القا کنند بدون کمک آمریکا ما نمی توانیم موفق عمل کنیم این در حالی است که امروز ایران در عرضه های مختلف علمی، پزشکی، هسته ای و.. یکی از قدرت های بلامنازع منطقه است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید