02:41|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 17 بهمن 1395 - 21:13
کد خبر: 6015

استعفاي من يك شيطنت رسانه اي است

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز نشست خبری شهرداری ارومیه با محوريت دهه فجر صبح امروز با حضور اصحاب رسانه و شهردار ارومیه برگزار شد.

 

استعفاي من يك شيطنت رسانه اي است

به گزارش باريش نيوز،محمد حضرت پور شهردار اروميه در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: این جلسه میتواند منجر به تعامل و همدلی رسانه ها با یکدیگر و به دور از حواشی باشد، وظیفه ی بنده و تمام پرسنل شهرداری تعامل و کار در جهت توسعه شهر ميباشدو در همين راستا  مردم از ما کار میخواهند و ازرسانه ها به عنوان گوش شنوای مردم انتظار میرود همراه ما باشند و به روند پیشرفت و توسعه شهری کمک کنند.

وی گفت: از هر نقدی برای توسعه شهر استقبال می کنیم و همه انتقادات را با دیده منت میپذیرم و برای همه آن ها احترام قائلم، هیچ کس حق ندارد از جانب بنده وارد درگیری های سیاسی و رسانه ای شود بنده با اعتقاد به آقایان بهادری و حضرت پور رای داده ام و از همه نمایندگان و مسئولین ادوار گذشته تشکر میکنم.

شهردار ارومیه با اشاره به شایعه استعفای وی تصریح کرد: استعفای من از سمت شهرداری یک شیطنت رسانه ای است و آن را تکذیب می کنم و بنده در انتخابات شورا کاندیدا نخواهم شد و در نظر داشته باشید که ماندن و رفتن ما در شهرداری به خواست مردم بستگی دارد.

محمد حضرت پور گفت:  هزینه نگهداری شهر در ارومیه ماهی ۱۲ میلیارد تومان است و با توجه به رکود درآمدی شهرداری ها در تامین هزینه نگهداری شهر و حقوق پرسنل  با مشکلاتی  مواجه هستیم و دلیل این امر هم رکود حاکم بر کشور هست که بیش از هر چیزی گریبان شهرداری ها را گرفته است.

شهردار ارومیه در واکنش به پارتی بازی در استخدام نیروها در شهرداری خاطر نشان کرد: اگر به جز یک نفر از وابستگان درجه ۲  بنده شخص  دیگر را در مجموعه پیدا کنند من پاسخگو خواهم بود. هزینه برادرزاده ها را به خاطر دلسرد ننمودن مردم از عملکرد شهرداری شخصا می دهم و در شهرداری استخدام ننمودم. وی در این جلسه از رسانه هاخواست که ساخت و ساز غیر مجاز در شهر را به عنوان مسئله قبح دار مطرح کنند و عادی بودن این امر در نگاه مردم را اصلاح کنند.

حضرتپور در خصوص فرهنگسرای رسانه شهرداری اظهار داشت: به دلیل نزدیکی ایجاد فرهنگسرا با ایام انتخابات و شائبه در این زمینه باید بگویم به  هیچ وجه تشکیل فرهنگسرای رسانه انتخاباتی نیست. فرهنگسرا محلی برای هم افزایی اهالی رسانه و به عنوان پاتوقی برای اصحاب رسانه است و در صورت استفاده غیر ازاین رسانه ها نظارت کنند. در یک سال دیگر به صورت انتخاباتی اعضای ان انتخاب می شود. وظیفه من ایجاد فرهنگسرا برای اصحاب رسانه بود که خود اصحاب رسانه چه موافق و چه مخالف چالش های مربوط به حوزه فرهنگسرا را حل کنند و به یک نظر واحد  در این زمینه برسند. این فرهنگسرا به همه اهالی رسانه تعلق دارد و با بداخلاقی رسانه ای در فرهنگسرا برخورد خواهم کرد.

شهردار ارومیه در خصوص همکاری با رسانه ها و جریانات سیاسی اضافه کرد: نگاه من از روز اول حمایت از رسانه ها بوده حتی منتقدان، تفکر در مجموعه شهرداری به صورت مستقل و همکاری با دو نوع طیف راست و چپ می باشد. بنده اگر از آقای احمدی نژاد حمایت کردم به خاطر عملکرد ایشان در حوزه شهرداری است. از مرحوم آیت الله هاشمی نیز به خاطر  اینکه الگوی من در حوزه مدیریتی بودند حمایت کردم. جریان هویت طلب و اصولگرا و اصلاح طلب اگر در مسیر ولایت و منافع مردم باشم من حمایت می کنم.

در پایان محمد حضرت پور در خصوص مناطق  کشتارگاه و اسلام آباد خاطر نشان کرد: میزان فعالیت شهرداری در این مناطق به اندازه ۹۰ سال گذشته شهر ارومیه است. ساخت و ساز غیرمجاز جلوی ایجاد فضای سلز در این مناطق را گرفته است. در جدول کشی و آسفالت ریزی و زیرسازی اقدامات اساسی  صورت گرفته است.
 وی افزود: تنها موقعیتی که برای فضای سبز این منطقه در نظر گرفتیم کنار آرامستان بود و تمام توانمان در این منطقه بهبود زندگی شهروندی این مناطق است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید