02:56|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 15 بهمن 1395 - 15:18
کد خبر: 6007

با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در مقابل دشمن ایستادگی میکنیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: خداوند در اتفاقات ناگواری که میتوانست برای نظام جمهوری اسلامی رخ بدهد ما را کمک کرد.

با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در مقابل دشمن ایستادگی میکنیم

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت الاسلام والمسلمين  سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن رعایت تقوای الهی اظهار داشت: با یاد قیامت و آخرت روح خداترسی و تقوا در انسان نهادینه می شود.
 
وی افزود عده ای از انسان ها چون قیامت و آخرت و روز حساب را فراموش کردند اهل جهنم شدند.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود به کیان خانواده و نقش صبر و گذشت در استحکام خانواده اشاره کرد و گفت: آقا و خانم هر دو باید در محکم نگه داشتن پایه و کیان خانواده تلاش کنند و نسبت به مشکلات یکدیگر صبر و تحمل داشته باشند.
وي ادامه داد: امروزه زن و مرد در خانواده با کوچکترین مسائل و مشکلات زندگی پا به دادگاه گذشته و این اتفاق ناگواری است هم برای خودشان و هم برای فرزندانشان و از امام صادق (ع) نقل کردند: هرکه تلاش کند تا مشکل بین زن و شوهری را حل کند ، هر قدمی که بردارد خداوند یک سال برای او ثواب عبادت می نویسد.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی در خطبه دوم خود به برکات و نعمات الهی که در این چند روز اخیر به استان نازل شد اشاره کرد و گفت باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و برای تداوم این برکات از گناه و حرام های این دنیا پرهیز کنیم.
 
ایشان با تبریک گفتن ولادت حضرت زینب کبری و روز پرستار اشاره کرد: پرستاری از بهترین کارهاست و هرکه از بیماری پرستاری کند گناهان او آمرزیده می شود.
 
امام جمعه آذربایجان غربی در آخرین مطالب خطبه های خود مردم را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و گفت ما با حضور در این راهپیمایی در مقابل دشمن ایستادگی میکنیم و با اتحاد خود به آن ها نشان میدهیم که میتوانیم در مقابل فشارهای سیاسی، اقتصادی و معیشتی ایستادگی کنیم.
وی افزود: وقتی امام خمینی  (ره) از پاریس به ایران می آمدند میتوانستند هواپیمارا بزنند اما خداوند متعال کمک حال نظام بود، در فتنه ی 88 خداوند کمک حال ما بود و اکنون در فشارهای اقتصادی نیز خداوند متعال کمک میکند تا از این بحران معیشتی عبور کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید