12:08|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1395 - 05:10
کد خبر: 3595

سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان آذربایجانغربی

در سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان آذربایجانغربی ، پیش بینی شده است مجتمع پتروشیمی مهاباد بطور رسمی به بهره برداری برسد.

سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان آذربایجانغربی

به گزارش باریش نیوز، این خبر را معاون فرماندار مهاباد در جلسه شورای اداری این شهرستان و در جمع مدیران دستگاه های اجرایی بیان کرد و گفت: در سفر رییس جهمور به استان در هفته های آینده ، مجتمع پتروشیمی مهاباد یا توسط دکتر روحانی و یا نماینده ایشان به بهره برداری خواهد رسید.

شجاعی افزود : طرح هایی برای اجرا در سفر رئیس جمهور به استان به کمیته ای که در این زمینه در مرکز استان تشکیل شده، پیشنهاد شده است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مدیریت قوی و تعامل مناسب رییس جمهور اشاره کرد و گفت : دکتر روحانی با وجود مشکلات عدیده داخلی و خارجی تاکنون سرافرازانه کشور را مدیریت کرده است.

معاون فرماندار مهاباد اضافه کرد : رئیس جمهور با نفت بشکه ای 28 دلار به خوبی توانسته است با مدیریت قوی و تعامل خود، تورم را در جامعه مهار کند.

شجاعی تصریح کرد: همه سیاست های دولت در دو سال گذشته بر این استوار بوده که رشد منفی اقتصادی را مثبت و تورم افسار گسیخته را کنترل و بی ثباتی را در بازار ارز مهار کند که در این مسیر تاکنون با موفقیت عمل کرده است.

وی گفت: این دستاوردها به میمنت مقاومت ،ایثار و گذشت مردم عزیز ایران اسلامی و درخشش کشور در صحنه های دیپلماسی به دست آمده است.

شجاعی یکی از اقدامات مهم دولت را کاهش وابستگی به نفت اعلام کرد و افزود: با مدیریت خوب دولت ، وابستگی کشور به درآمدهای نفتی به 40 درصد کاهش یافته است که این امر موفقیت بزرگی محسوب می شود که در راستای اقتصاد مقاومتی

امام جمعه مهاباد هم در ادامه این نشست با قدردانی از امنیت موجود در کشور گفت : امنیت پایداری که هم اکنون در سایه رشادت ها و فداکاری نیروهای مسلح ایران اسلامی و وحدت و همدلی مردم و مسئولان در کشور وجود دارد ، در هیچ یک از کشورهای جهان وجود ندارد.

ماموستا ملا قادر سهرابی افزود : رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدایت های روشنگرانه خود توانستند آن چنان همبستگی در میان ملت ایران به وجود آورند که هیچ نیرویی قادر به ایجاد کوچکترین خللی در آن نباشد.

ماموستا سهرابی از رعایت نکردن حجاب در برخی ادارات، شرکت ها و مراکز خصوصی و درمانی این شهرستان انتقاد کرد.

 

 

باشگاه خبرنگاران/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید