22:23|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 06 اردیبهشت 1395 - 02:38
کد خبر: 3347

محرم اکبرزاده شهردار خوی شد

نایب رییس شورای اسلامی شهر خوی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شهرداری گفت:  محرم اکبرزاده در جلسه رسمی عصر یکشنبه 5 اردیبهشت ماه  با اکثریت آرا شهردار خوی شد.

محرم اکبرزاده شهردار خوی شد

مهندس علیرضا فتحی اظهار داشت ؛ شورای اسلامی شهر  از شهردار جدید حمایت کرده و قطعا تلاش میکند تا با همدلی بیشتر زمینه های لازم برای تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی افزایش یابد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خوی تاکید کرد ؛ امیدواریم تغییر رویکرد از فعالیت محور به کارآمد محوری و شفافیت اطلاعات بعنوان بهترین راه ایجاد انضباط شهری و افزایش کارآیی گردد.

وی افزود ؛ با تلاش مضاعف تمام مباحث اقتصاد شهری را دنبال کرده و نگاهی نوین، عالمانه وجامع به این مقوله خواهیم داشت و از تجارب گرانسنگی که در مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی وجود دارد استفاده میکنیم.

فتحی اذعان داشت : ضرورت توجه همه جانبه به راهبردهای سودمند برای بهینه سازی زندگی شهروندان خویی از اولویت های اصلی و سیاست های اصیل شورای اسلامی شهر میباشد.

وی همچنین افزود ؛ رضایت خاطر و مطلوبیت در ارایه خدمات مختلف و قابل قبول در دستور کار قرار میگیرد.

گفتنی است محرم اکبرزاده، پیش از این معاونت عمرانی فرمانداری و معاون اداری-مالی شهرداری خوی را در کارنامه خود داشته و کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ماکو بوده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید