13:57|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 08:35
کد خبر: 3040

تراکتورسازی - پاختاکور؛ شاگردان قلعه نویی در خانه به انتقام می‌اندیشند/ شکار شیر گامی بلند در راه صعود

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چهارمین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی میزبان پاختاکور ازبکستان است که در این دیدار برای جبران شکست بازی رفت و تداوم صدرنشینی خود به میدان می‌رود.

تراکتورسازی - پاختاکور؛ شاگردان قلعه نویی در خانه به انتقام می‌اندیشند/ شکار شیر گامی بلند در راه صعود

هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2016 آسیا فردا - چهارشنبه - با یک دیدار از گروه سوم مسابقات در تبریز پیگیری می‌شود که طی آن تراکتورسازی در مصافی حساس و سرنوشت ساز میزبان پاختاکور ازبکستان است.

طبق برنامه این دیدار از ساعت 19:15 در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام ره تبریز برگزار خواهد شد.

گام سرنوشت ساز تراکتورسازان در راه صعود

شاگردان قلعه نویی پس از آغاز خوب خود در سال نو که با برتری بر سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال و پیوستن آنها به مدعیان قهرمانی همراه بود، اکنون با یک روحیه مضاعف آماده میزبانی از پاختاکور ازبکستان در هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌باشند.

سرخ پوشان فوتبال تبریز که از سه بازی قبلی خود در این رقابت‌ها موفق به کسب 6 امتیاز شده و صدرنشین گروه سوم مسابقات هستند، درحالی از این تیم ازبکستانی پذیرایی می‌کنند که برای تداوم صدرنشینی خود پا به این دیدار خواهند گذاشت و مسلما کسب برتری در این بازی، تراکتورسازان را یک گام دیگر برای صعود به مرحله حذفی و شکستن طلسم ناکامی در دوره‌های پیشین نزدیک‌تر خواهد کرد.

آنها همچنین در این بازی از امتیاز میزبانی نیز برخوردار هستند و بدون شک حمایت هواداران می‌تواند سرخ پوشان را در راه کسب 3 امتیاز این بازی سرنوشت ساز یاری کند.

در سمت مقابل پاختاکور که با پیروزی در دیدار رفت با 4 امتیاز در مکان سوم گروه قرار دارد، با تساوی در لیگ ازبکستان به این دیدار می‌آید. آنها روز جمعه در هفته سوم لیگ ازبکستان و در اولین دیدار خارج از خانه خود مقابل باکسورو با تساوی بدون گل متوقف شدند تا با این نتیجه، صدرنشینی را به لوکوموتیو واگذار کرده و حتی تا رده پنجم سقوط کنند.

بدون شک شیرها - لقب تیم پاختاکور - در راستای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای صعود از مرحله گروهی، نیازمند کسب امتیاز از دیدار فردا هستند، چراکه شکست در مقابل تراکتورسازی به منزله فاصله گرفتن این تیم ازبکستانی از تیم‌های صدر جدول خواهد بود و کار آنها را در دو بازی باقی مانده به اما و اگر خواهد کشید.

به دنبال تلافی از ازبک‌ها

تراکتورسازی در شرایطی چهارمین مصاف خود را با نمایندگان ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌کند که در سه دیدار قبلی خود برابر ازبک‌ها، حرفی برای گفتن نداشته و با شکست زمین بازی را ترک کرده است.

سرخ پوشان در فصل گذشته که برای اولین بار با یک تیم از کشور ازبکستان هم گروه شده بودند، در دو دیدار رفت و برگشت برابر نسف قارشی با نتیجه مشابه 2 بر یک مغلوب شدند و حال در فصل جاری نیز دیدار رفت خود را با یک گل به پاختاکور واگذار کرده‌اند تا در تقابل با ازبک‌ها بدون امتیاز بمانند.

با این تفاسیر دیدار فردا بهترین فرصت برای انتقام از ازبک‌هاست و شاگردان قلعه نویی با شکار شیرها در خانه، می‌توانند به این روند ناکامی پایان دهند.

گفتنی است؛ تیم‌های الهلال عربستان و الجزیره امارات فردا چهارشنبه دیگر دیدار این گروه را از ساعت 22:15 در جده برگزار خواهند کرد.

خاطرنشان می‌گردد در جدول رده بندی گروه سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تراکتورسازی با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های الهلال عربستان، پاختاکور ازبکستان و الجزیره امارات به ترتیب با 5، 4 و یک امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

آناج

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید