13:53|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 22:06
کد خبر: 2655

واکنش علی دایی به رأی مردم

بهترین مهاجم تاریخ فوتبال ایران گفت: «اگر همبازی های من نبودند من هیچ وقت نمی توانستم چنین عنوانی را به دست بیاورم.»

واکنش علی دایی به رأی مردم

به گزارش باریش نیوز ، علی دایی بهترین فوروارد ایران بعد از انقلاب شد. او با رای قاطع 73 درصدی مخاطبان برنامه 90، توانست این عنوان را از آن خود کند.

 

روز گذشته وقتی نزدیکان علی دایی به وی تبریک گفتند و نظرش را در این باره پرسیدند، سرمربی صبا گفت: «این افتخاری است که فقط به خاطر همبازی هایم به دست آوردم. اگر آنها نبودند من هیچ وقت نمی توانستم چنین عنوانی را به دست بیاورم.»

 

وی افزود: «با تلاش های آنها بود که من علی دایی شدم وگرنه به تنهایی نمی توانستم به هیچ جا برسم. اول از همه باید از حمایت های آنها تشکر کنم و بعد هم از مردم که به من رای دادند و شرمنده ام کردند. آنها با این انتخاب شان، مسئولیت های مرا بیش از قبل کردند و به خودم افتخار می کنم که توانستم شایسته این لطف مردم باشم.»

 

آقای گل جهان درباره اظهارنظر علی پروین که گفته حق دایی بود که بهترین مهاجم شود نیز گفت: «علی آقا به من لطف دارد. از ایشان و همه بزرگانی که به من لطف داشتند و مرا شایسته این انتخاب دانسته اند هم تشکر می کنم وامیدوارم  بتوانم تا همیشه شایسته این لطف مردم باشم.»

 

دایی در خصوص القابی که در این سال ها از مردم گرفته نیز نظر جالبی دارد: «من نه شهریارم، نه آقای گل جهان؛ من یک ایرانی ام که افتخارش محبت مردم است.»

 

وی در پایان در خصوص شایعه تصادفش که اخیرا در شبکه های اجتماعی منتشر شده نیز گفت: «از وکیلم خواستم شکایت کند و بتوانیم بفهمیم چه کسی این شایعه را سر زبان ها انداخته و با عامل این شایعه برخورد کنیم تا دیگر باعث نگرانی خانواده من و مردم نشود.»

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید